Ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn.Budowa gminnej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w msc. Przyszów Ruda oraz sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Stany

Bojanów: Budowa gminnej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w msc. Przyszów Ruda oraz sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Stany
Numer ogłoszenia: 309848 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 15 8708326, faks 15 8708326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w msc. Przyszów Ruda oraz sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Stany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - Budowa gminnej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w msc. Przyszów Ruda oraz sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Stany został podzielony na 2 etapy: Etap I: Budowa gminnej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w miejscowości Przyszów Ruda wraz z całym niezbędnym uzbrojeniem. Budowana stacja będzie źródłem zaopatrzenia w wodę miejscowości położonych w gminie Bojanów. Woda będzie używana do zaspokojenia potrzeb komunalnych. Budowa sieci wodociągowej ma za zadanie doprowadzić wodę do istniejących węzłów, gdzie dalej istniejącymi sieciami wodociągowymi będzie transportowana i rozprowadzana do indywidualnych gospodarstw. Drugim celem budowy sieci wodociągowej jest zapewnienie wody na nowo projektowanym osiedlu domków jednorodzinnych. Ponadto w ramach inwestycji do stacji zostanie doprowadzona sieć energetyczna oraz zostaną wybudowane drogi wewnętrzne na terenie stacji uzdatniania wody. W zakresie rzeczowym inwestycji projektowane są: 1) budowa budynku stacji uzdatniania wody, 2) dwa zbiorniki na wodę V= 300 m3 każdy, 3) dwa zbiorniki bezodpływowe, 4) trzy odstojniki o średnicy 3000 mm, 5) pompownia wód popłucznych, 6) zbiornik chłonno - odparowujący, 7) budowa obudowy studni, 8) uzbrojenie terenu - sieci i instalacje technologiczne, 9) doprowadzenie sieci energetycznej do stacji uzdatniania wody, 10) budowę dróg wewnętrznych i zjazdu na drogi publiczne na terenie stacji uzdatniania wody, 11) budowa sieci wodociągowej w pasie drogowym, 12) budowa sieci wodociągowej na terenie przyszłego osiedla, Etap II Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stany ul. Kozły i ul. Załęże Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: budowę kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym z pompowniami, drogami dojazdowymi do pompowni oraz rurociągami tłocznymi. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej przebiega przez działki prywatne a także przez tereny należące do: Gminy Bojanów, Zarządu Dróg Powiatu Stalowowolskiego, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie odz. Sandomierz , Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. Trasa kanalizacji przebiega w większości w działkach prywatnych, terenach rolniczych, łąkach, pastwiskach oraz lasach prywatnych, omijając zieleń wysoką. Zieleń niska występuje sporadycznie w postaci krzewów owocowych i ozdobnych. Do poprowadzenia trasy w terenach lasów prywatnych czy tez państwowych wykorzystane zostały istniejące w nich drogi. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej przecina rzekę Łęg w sąsiedztwie mostu łączącego Stany z m. Załęże oraz drogi powiatowe i wojewódzkie. Ścieki odprowadzanebędą do gminnej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na dz. nr.ew.5335-1 w sąsiedztwie rzeki Łęg. Ze względu na ukształtowanie terenu i rozproszenie zabudowy obszar projektowanej kanalizacji podzielono na 8 zlewni. Dodatkowo w zlewni P36 przewidziano wykonanie przydomowych pompowni ścieków. W każdej zlewni projektuje się: - przyłącza domowe grawitacyjne z rur PCW dn 160 - kolektory główne z rur PCW dn 160 i dr 200 - pompownie (nr 31do nr 38 ;PP3) wraz z drogami dojazdowymi, - studnie kanalizacyjne systemowe dn 315; 425; - studnie kanalizacyjne systemowe rewizyjne dn 1000 - studnie rozprężne dn 1000 - rurociągi tłoczne z pompowni z rur PE dn 75 , 110 , 125, Sieć: długość sieci kanalizacyjnej 8.312,5m sieci kanalizacyjnej dn 200 - 4938,5m sieci kanalizacyjnej dn 160 - 305,6 m sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej dn 125 - 9060,0 m sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej dn 110 - 1485,4 m sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej dn 75 - 493,0 m Liczba pompowni 8 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-4, 45.25.56.00-5, 45.23.24.23-3, 28.82.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 100.000,00 PLN ( słownie: sto tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Oddział w Bojanowie nr: 19 9430 1016 2000 0185 2000 0003 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 11.09.2012 r. o godz. 10.00 . Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa gminnej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w msc. Przyszów Ruda oraz sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Stany 5. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jedno zamówienie robót budowlanych - w zakresie budowy stacji uzdatniania wody o średniej wydajności 400 m3/dobę; b) dwa zamówienia robót budowlanych - w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości każdej minimum 1,5 km; c) dwa zamówienia robót budowlanych - w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym o długości każdej z nich minimum 5 km; z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej: a) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy gminnej stacji uzdatniania wody , posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, b) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy kanalizacji sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym. c) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz siecią kanalizacyjną - przepompownie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy 1) zmiana dotycząca sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej, bądź też w kosztorysie ofertowym Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, zwiększenia bezpieczeństwa, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.), skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej warunki terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów; g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy: a) w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1 b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w zakresie zmiany tej stawki, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. d) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, e) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, f) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania, g) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, h) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, i) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zmówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), j) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, k) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na teranie budowy. 4) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt. 1, 2 i 3 niniejszego ustępu - i pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom, 5)zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru -w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja, zmiana inspektora nadzoru w związku z upływem okresu na jaki została zawarta z nim umowa i zawarciem przez Zamawiającego umowy z innym inspektorem nadzoru). 3.Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)ad pkt 1) - pod warunkiem nie zwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt - pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty; 2)ad pkt 2) lit.a)- w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, lit.b) - od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towaru i usług (VAT) i w zakresie zmiany tej stawki 3)ad pkt 3): - lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - lit. d), f), h), l), j), k) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, - lit. e), g) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, - lit. i) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit. i). 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat Urzędu I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne pn.Budowa gminnej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową w msc. Przyszów Ruda oraz sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Stany jest dofinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

siwz zpb.271.7.2012.doc

załącznik nr 8 zpb.271.7.2012.doc

Dokumentacja projektowa SUW tom1.zip

Dokumentacja projektowa SUW tom2.zip

Dokumentacja projektowa SUW tom3.zip

Dokumentacja projektowa SUW tom4.zip

Dokumentacja projektowa SUW tom5.zip

Dokumentacja projektowa SUW tom6.zip

Dokumentacja projektowa SUW tom7.zip

Dukumentacja projektowa SUW tom8.zip

Dokumentacja projektowa SUW zalaczniki.zip

Przedmiary robót SUW .zip

STWIORB SUW .zip

Dokumantacja projektowa Kanalizacja br.san.zip

Dokumentacja projektowa Kanalizacja br elektryczna.zip

Dokumentacja projektowa Kanalizacja br.drogowa.zip

przedmiary robót kanalizacja ul. Kozły.zip

przedmiar robt kanlizacja stany ul. Załęże.zip

STWIORB  Kanalizacja.zip

 

 


Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2012-08-22
Udostępniający: Agnieszka Kobylarz 2012-08-28
Liczba odwiedzin: 35350
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
6 Ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn.Budowa gminnej stacj... Agnieszka Kobylarz 2012-08-28 06:43:48
5 Ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn.Budowa gminnej stacj... Agnieszka Kobylarz 2012-08-27 09:02:57
4 Ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn.Budowa gminnej stacj... Agnieszka Kobylarz 2012-08-27 09:01:56
3 Ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn.Budowa gminnej stacj... Agnieszka Kobylarz 2012-08-22 11:12:38
2 Ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn.Budowa gminnej stacj... Agnieszka Kobylarz 2012-08-22 11:11:37
1 2 Ostatnia