Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa i infrastruktury technicznej w Referacie Inwestycji i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów


OR.I.2111.4.2024                           

Bojanów, dnia 15.11.2024r.


Wójt Gminy Bojanów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 do spraw drogownictwa i infrastruktury technicznej w Referacie Inwestycji i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów


1.    Wymagania niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    wykształcenie wyższe,
3)    co najmniej 4 letni staż pracy, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
4)    stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na ww. stanowisku,
5)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)    prawo jazdy kat. B

3.    Wymagania dodatkowe:
1)    znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o drogach publicznych
- ustawy o ruchu drogowym
- ustawy  prawo budowlane
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy o ochotniczych strażach pożarnych
- ustawy prawo wodne
2)    znajomość zagadnień  realizacji inwestycji drogowych,
3)    dobra organizacja pracy własnej,
4)    umiejętność logicznego myślenia,
5)    odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
6)    umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesantów, wysoka kultura osobista,
7)    biegła znajomość obsługi komputera (programów pakietu MS Office, poczta elektroniczna) i innych urządzeń biurowych.

4.    Warunki pracy:
1)    praca w wymiarze pełnego etatu, praca biurowa związana z obsługą komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
2)    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony,
3)    miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5,

5.    Ramowy zakres działań wykonywanych na stanowisku
1)    prowadzenie spraw w zakresie utrzymania i prawidłowej eksploatacji dróg gminnych
oraz urządzeń z nimi związanymi,
2)    prowadzenie spraw w zakresie zapewnienia właściwego zimowego utrzymania dróg
gminnych, w tym przygotowanie niezbędnych materiałów do udzielenia zamówienia
publicznego, rozliczanie finansowe świadczonych usług na podstawie umów i faktur oraz
analizowanie kosztów,
3)    przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy
dotyczących zaliczania dróg do poszczególnych kategorii,
4)    nadzór nad remontami i eksploatacją dróg gminnych,
5)    prowadzenie spraw w zakresie zarządzania drogami gminnymi zgodnie z ustawą o drogach, publicznych, a w szczególności:

  • określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych  na cele niekomunikacyjne i ustalanie opłat za zajęcie pasa drogowego,
  • dokonywanie uzgodnień projektowanych wjazdów na drogi i ich odbiór,
  • zawieranie umów na budowę lub przebudowę dróg gminnych spowodowanych inwestycją nie drogową,
  • uzgadnianie wszelkich inwestycji przebiegających w drogach gminnych,
  • uzgadnianie i prawidłowe utrzymanie uzbrojenia istniejącego w drogach gminnych,
  • oznakowanie pionowe i poziome dróg,
  • koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych (dotyczy również dróg wewnętrznych);
  • przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat i kar pieniężnych za ich zajęcie;
  • prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem stanu dróg gminnych;
  • przygotowywanie opinii projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do odpowiedniej kategorii;
  • prowadzenie ewidencji dróg,
  • uzgadnianie projektów w zakresie umieszczenia urządzeń obcych w pasie dróg gminnych,
  • uzgadnianie projektów zjazdów z dróg gminnych;

6)    prowadzenie ewidencji opłat za wykorzystanie dróg i pasów drogowych  na cele niekomunikacyjne,
7)    organizowanie przeglądów gwarancyjnych wybudowanej infrastruktury drogowej,
8)    prowadzenie spraw w zakresie gromadzenia dokumentacji i zapewnienie kontroli
technicznej oraz sprawności gminnych mostów, wiaduktów i innych urządzeń oraz obiektów drogowych,
9)    współuczestniczenie w sporządzaniu założeń i planów społeczno – gospodarczych
oraz zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej infrastruktury drogowej,
10)    współudział w opracowywaniu regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie,
prowadzenie spraw z zakresu odpowiedzialności cywilnej za zdarzenia na drogach
11)współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządowej  w zakresie funkcjonowania urządzeń wodnych oraz inwestycji melioracyjnych na ternie gminy,
12)    prowadzenie spraw związanych z konserwacją urządzeń wodnych: rowów, przepustów, kanałów na terenie gminy,
13)    przeprowadzanie kontroli w zakresie właściwego funkcjonowania i eksploatacji urządzeń wodnych znajdujących się w pasie drogowym ( przepusty, rowy,).
14)    prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w gotowości ochotniczych straży pożarnych
15)    rozliczanie godzin pożarowych Członków OSP biorących udział w akcji gaśniczej,
przygotowywanie zaświadczeń kierowcom OSP uprawniających do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego na terenie Gminy.

6.    Wymagane dokumenty:
1)    życiorys (CV),
2)    list motywacyjny,
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o konkursie,
4)    kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających: wykształcenie (np. świadectwo, dyplom ukończenia studiów wyższych), posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.),
5)    kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
6)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie,
7)    oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie,
8)     oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia o konkursie,
9)    potwierdzenie zapoznania z klauzulą informacyjną - stanowiące załącznik nr 5 do ogłoszenia o konkursie.

Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys, oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

7.    Termin i miejsce składania dokumentów:
1)    wymagane dokumenty aplikacyjne, podpisane własnoręcznie, należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 – w sekretariacie w godzinach 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Bojanów ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów z dopiskiem nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa i infrastruktury technicznej Referacie Inwestycji i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów w terminie do 26 listopada 2024 r.
2)    dokumenty aplikacyjne, które zostaną doręczone osobiście po w/w terminie nie zostaną przyjęte. Aplikacje, które wpłyną do urzędu drogą pocztową po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone bez otwierania kopert. W związku z powyższym, do kopert należy wkładać jedynie kopie dokumentów, które są wymienione w ogłoszeniu, gdyż w/w sytuacji grozi to ich utratą.
3)    dokumenty aplikacyjne tych osób przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać dokumenty złożone w ramach danego naboru powinni to uczynić osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojanów w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru. Jeżeli dokumenty nie zostaną w tym terminie odebrane osobiście – niezwłocznie po tym okresie zostaną zniszczone.
4)    dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 15 870 83 26.

8.    Informacje dodatkowe:
1)    zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu;
2)    konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną przez Wójta Gminy Bojanów:
I etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów;
II etap: rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata - o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie;
3)    przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego i podjęcia decyzji przez Wójta Gminy Bojanów o zatrudnieniu, nastąpi w ciągu 7 dni po upływie składania ofert;

9.    Informacje dotyczące przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
1)    Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, tel. 15 870 83 26
2)    Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez pracodawcę inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 15 870 83 26 wew. 22
3)    Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe uzyskane w wyniku odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zatrudnienia wybranego kandydata na stanowisku ds. drogownictwa i infrastruktury technicznej.
4)    Odbiorcy danych osobowych
Członkowie Komisji Rekrutacyjnej.
5)    Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  3 miesiąceod dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym do zatrudnienia, a w przypadku nienawiązania stosunku pracy z tą osobą od dnia zakończenia prac Komisji. Następnie oferty aplikacyjne zgodnie z regulaminem naboru podlegają zwrotowi kandydatowi, którego dotyczą. Zwrot dokumentów aplikacyjnych następuje poprzez odbiór osobisty w terminie określonym w regulaminie naboru a jeśli kandydat ich nie odbierze - podlegają zniszczeniu.
6)    Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

7)    Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne,przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody nie będzie wywoływał dla kandydata negatywnych skutków, w szczególności nie będzie miał wpływu na proces i wynik rekrutacji.


…………………………….

Ogłoszenie.pdf

Oświadczenia.doc

Kwestionariusz.doc

Klauzula informacyjna.doc

 


Wytwarzający/Odpowiadający: Administrator 2024-11-15
Udostępniający: Administrator 2024-11-15
Liczba odwiedzin: 133
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do sp... Administrator 2024-11-15 14:43:37
1 Wójt Gminy Bojanów ogłasza nabór na wolne stanowisko ur... Administrator 2024-11-15 14:43:14