Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa i infrastruktury technicznej w Referacie Inwestycji i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów
OR.I.2111.4.2024
Bojanów, dnia 15.11.2024r.
Wójt Gminy Bojanów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
do spraw drogownictwa i infrastruktury technicznej w Referacie Inwestycji i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej 4 letni staż pracy, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
4) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na ww. stanowisku,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) prawo jazdy kat. B
3. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o drogach publicznych
- ustawy o ruchu drogowym
- ustawy prawo budowlane
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy o ochotniczych strażach pożarnych
- ustawy prawo wodne
2) znajomość zagadnień realizacji inwestycji drogowych,
3) dobra organizacja pracy własnej,
4) umiejętność logicznego myślenia,
5) odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
6) umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesantów, wysoka kultura osobista,
7) biegła znajomość obsługi komputera (programów pakietu MS Office, poczta elektroniczna) i innych urządzeń biurowych.
4. Warunki pracy:
1) praca w wymiarze pełnego etatu, praca biurowa związana z obsługą komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony,
3) miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5,
5. Ramowy zakres działań wykonywanych na stanowisku
1) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania i prawidłowej eksploatacji dróg gminnych
oraz urządzeń z nimi związanymi,
2) prowadzenie spraw w zakresie zapewnienia właściwego zimowego utrzymania dróg
gminnych, w tym przygotowanie niezbędnych materiałów do udzielenia zamówienia
publicznego, rozliczanie finansowe świadczonych usług na podstawie umów i faktur oraz
analizowanie kosztów,
3) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy
dotyczących zaliczania dróg do poszczególnych kategorii,
4) nadzór nad remontami i eksploatacją dróg gminnych,
5) prowadzenie spraw w zakresie zarządzania drogami gminnymi zgodnie z ustawą o drogach, publicznych, a w szczególności:
- określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne i ustalanie opłat za zajęcie pasa drogowego,
- dokonywanie uzgodnień projektowanych wjazdów na drogi i ich odbiór,
- zawieranie umów na budowę lub przebudowę dróg gminnych spowodowanych inwestycją nie drogową,
- uzgadnianie wszelkich inwestycji przebiegających w drogach gminnych,
- uzgadnianie i prawidłowe utrzymanie uzbrojenia istniejącego w drogach gminnych,
- oznakowanie pionowe i poziome dróg,
- koordynowanie robót w pasie drogowym dróg gminnych (dotyczy również dróg wewnętrznych);
- przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat i kar pieniężnych za ich zajęcie;
- prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem stanu dróg gminnych;
- przygotowywanie opinii projektów uchwał w sprawie zaliczenia dróg do odpowiedniej kategorii;
- prowadzenie ewidencji dróg,
- uzgadnianie projektów w zakresie umieszczenia urządzeń obcych w pasie dróg gminnych,
- uzgadnianie projektów zjazdów z dróg gminnych;
6) prowadzenie ewidencji opłat za wykorzystanie dróg i pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
7) organizowanie przeglądów gwarancyjnych wybudowanej infrastruktury drogowej,
8) prowadzenie spraw w zakresie gromadzenia dokumentacji i zapewnienie kontroli
technicznej oraz sprawności gminnych mostów, wiaduktów i innych urządzeń oraz obiektów drogowych,
9) współuczestniczenie w sporządzaniu założeń i planów społeczno – gospodarczych
oraz zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej infrastruktury drogowej,
10) współudział w opracowywaniu regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie,
prowadzenie spraw z zakresu odpowiedzialności cywilnej za zdarzenia na drogach
11)współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie funkcjonowania urządzeń wodnych oraz inwestycji melioracyjnych na ternie gminy,
12) prowadzenie spraw związanych z konserwacją urządzeń wodnych: rowów, przepustów, kanałów na terenie gminy,
13) przeprowadzanie kontroli w zakresie właściwego funkcjonowania i eksploatacji urządzeń wodnych znajdujących się w pasie drogowym ( przepusty, rowy,).
14) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w gotowości ochotniczych straży pożarnych
15) rozliczanie godzin pożarowych Członków OSP biorących udział w akcji gaśniczej,
przygotowywanie zaświadczeń kierowcom OSP uprawniających do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego na terenie Gminy.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o konkursie,
4) kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających: wykształcenie (np. świadectwo, dyplom ukończenia studiów wyższych), posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.),
5) kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie,
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia o konkursie,
9) potwierdzenie zapoznania z klauzulą informacyjną - stanowiące załącznik nr 5 do ogłoszenia o konkursie.
Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys, oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne, podpisane własnoręcznie, należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 – w sekretariacie w godzinach 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Bojanów ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów z dopiskiem nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw drogownictwa i infrastruktury technicznej Referacie Inwestycji i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów w terminie do 26 listopada 2024 r.
2) dokumenty aplikacyjne, które zostaną doręczone osobiście po w/w terminie nie zostaną przyjęte. Aplikacje, które wpłyną do urzędu drogą pocztową po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone bez otwierania kopert. W związku z powyższym, do kopert należy wkładać jedynie kopie dokumentów, które są wymienione w ogłoszeniu, gdyż w/w sytuacji grozi to ich utratą.
3) dokumenty aplikacyjne tych osób przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać dokumenty złożone w ramach danego naboru powinni to uczynić osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojanów w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru. Jeżeli dokumenty nie zostaną w tym terminie odebrane osobiście – niezwłocznie po tym okresie zostaną zniszczone.
4) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 15 870 83 26.
8. Informacje dodatkowe:
1) zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu;
2) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną przez Wójta Gminy Bojanów:
I etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów;
II etap: rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata - o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie;
3) przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego i podjęcia decyzji przez Wójta Gminy Bojanów o zatrudnieniu, nastąpi w ciągu 7 dni po upływie składania ofert;
9. Informacje dotyczące przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
1) Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, tel. 15 870 83 26
2) Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez pracodawcę inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 15 870 83 26 wew. 22
3) Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe uzyskane w wyniku odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zatrudnienia wybranego kandydata na stanowisku ds. drogownictwa i infrastruktury technicznej.
4) Odbiorcy danych osobowych
Członkowie Komisji Rekrutacyjnej.
5) Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 3 miesiąceod dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym do zatrudnienia, a w przypadku nienawiązania stosunku pracy z tą osobą od dnia zakończenia prac Komisji. Następnie oferty aplikacyjne zgodnie z regulaminem naboru podlegają zwrotowi kandydatowi, którego dotyczą. Zwrot dokumentów aplikacyjnych następuje poprzez odbiór osobisty w terminie określonym w regulaminie naboru a jeśli kandydat ich nie odbierze - podlegają zniszczeniu.
6) Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7) Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne,przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody nie będzie wywoływał dla kandydata negatywnych skutków, w szczególności nie będzie miał wpływu na proces i wynik rekrutacji.
…………………………….
Wytwarzający/Odpowiadający: | Administrator | 2024-11-15 |
Udostępniający: | Administrator | 2024-11-15 |
Liczba odwiedzin: | 133 |
Nr | Tytuł | Udostępniający | Data |
2 | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do sp... | Administrator | 2024-11-15 14:43:37 |
1 | Wójt Gminy Bojanów ogłasza nabór na wolne stanowisko ur... | Administrator | 2024-11-15 14:43:14 |