Ogłoszenie GOPS w Bojanowie o zmianie ogłoszenia oraz SIWZ w przetargu na zadania pn. PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 618616-N-2018
Data: 18/09/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 83130154000000, ul. ul. Parkowa  5, 37433   Bojanów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 870 87 38, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 15 870 83 26.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bojanow.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) w sposób należyty co najmniej dwóch usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. obejmujących przygotowanie posiłków i ich dostarczenie do odbiorcy zewnętrznego; Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: Poza oświadczeniem na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty, o których mowa w pkt. III 5 ogłoszenia
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Informacje dodatkowe Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest: Wykaz oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona). 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu. 2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający wymaga przedłożenia a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
W ogłoszeniu powinno być: Wykaz oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona). 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu. 2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-26, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-09-27, godzina: 10:00,

ZMODYFIKOWANA TREŚĆ SIWZ GOPS.262.4.2018

 

 

Informacja GOPS o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu znak GOPS.262.3.2018 na zadanie pn.DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ  W MAZIARNI

I. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) zwanej dalej Pzp Zamawiający – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie  informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ  W MAZIARNIwybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną  przez Wykonawcę:

OFERTA NR 1

P.H.„ADA” Andrzej Tyra
37-400 Nisko
ul. Cicha 2

UZASADNIENIE:

Oferta wybranego Wykonawcy to jedyna niepodlegająca odrzuceniu oferta w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zaoferował za realizację zamówienia cenę 48.802,71 zł brutto oraz zobowiązał się do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady przy spełnieniu wszystkich wymaganych warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Pzp. W wyniku indywidualnej oceny ofert uzyskał najwyższą ilość punków w kryteriach oceny ofert.

II. WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY ORAZ STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIA  OFERT:

Nr oferty

Wykonawca

Liczba pkt. w kryterium

cena 60 %

Liczba pkt. w kryterium

Gwarancja 40%

Łączna liczba punktów

1.

P.H.„ADA” Andrzej Tyra
37-400 Nisko
ul. Cicha 2

60,00

           40,00

 

 

100,00

 

 

Informacja GOPS w Bojanowie z otwarcia ofert w przetargu znak GOPS.262.3.2018 r. na zadanie pn. Dostawa wraz z montażem mebli do Domu Opieki Dziennej w Maziarni

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

UL. PARKOWA 5

37-433 BOJANÓW                                                 

Bojanów,  dnia  29.08.2018  r.

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tj.  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowaw art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Otwarcie ofert na zadanie pn. DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ   W MAZIARNIodbyło się w dniu 29.08.2018 r. o godz. 10:15.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie  zamówienia w wysokości 48.900,00

Oferty złożyli:

 

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

Gwarancja jakości i rękojmi za wady

1.

„ADA” Andrzej Tyra
37-400 Nisko
ul. Cicha 2

 

48.802,71

28.09.2018 r.

36 miesięcy