Ogłoszenie GOPS w Bojanowie o zamówieniu publicznym na dostawy pn. DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI
PRZETARG NIEOGRANICZONY
PN. DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.16.2018 pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Bojanów dla miejscowości Przyszów, Ruda i Pietropole”
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Otwarcie ofert na zadanie pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Bojanów dla miejscowości Przyszów, Ruda i Pietropole” odbyło się w dniu 16.08.2018 r. o godz. 10.15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 6.000.000,00 zł brutto.
Oferty złożyli:
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Parametry techniczne |
Okres gwarancji |
1. |
Instalatorstwo Sanitarne, Grzewcze, Gazowe Krzysztof Kluza 36-100 Kolbuszowa Bukowiec 100A |
8.421.665,35 |
Rury SN 12kN/m2 |
60 miesięcy |
2. |
Przedsiębiorstwo Budowlane „Budomont” Sp. z o.o ul. Przy Torze 1 35-2015 Rzeszów |
11.799.390,00 |
Rury SN 12kN/m2 |
60 miesięcy |
3. |
Zakład Usług Budowlanych i Instalacyjnych ADMAR Sp.J. 36-100 Kolbuszowa Ul. Zbożowa 8 |
9.957.168,45 |
Rury SN 12kN/m2 |
60 miesięcy |
Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp.
Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.14.2018 na roboty budowlane pn. Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Przyszów
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na zadanie pn. „Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Przyszów” odbyło się w dniu 03.08.2018 r. o godz. 10:15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 160.000,00 zł brutto.
Oferty złożyli:
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
1. |
ROBSON Sp. z o .o. ul. Przemysłowa 3 27-600 Sandomierz |
141427,86 zł |
60 dni od podpisania umowy
|
2. |
DIG – POL Paweł Piekut Łowisko 346 36-053 Kamień |
184545,88 zł |
60 dni od podpisania umowy
|
3. |
Usługi Transportowo - Sprzętowe Piotr Faraś Stany, ul. Sosnowa 4 37-433 Bojanów |
146361,39 zł |
60 dni od podpisania umowy
|
4. |
FIRMA CHAMOT Józef Chamot Jata 92A 37-430 Jeżowe |
215522,67 zł |
60 dni od podpisania umowy
|
5. |
PAWEŁ LACH Szyperki 39A 37-405 Jarocin |
205563,75 zł |
60 dni od podpisania umowy
|
6. |
LITTRANS Łukasz Litwiński ul. Nowa 30B 37-400 Nisko |
296011,80 zł |
60 dni od podpisania umowy
|
7. |
TRANSPORT USŁUGI LEŚNE Henryk Lesiczka Nowosielec 246B 37-400 Nisko |
129873,24 zł |
60 dni od podpisania umowy
|
Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp.
Informacja GOPS o unieważnieniu postępowania przetargowego znak GOPS.262.2.2018 pn. Zakup wyposażenia Domu Opieki Dziennej w Maziarni w zakresie części V zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI – część V pn. Zakup, dostawa i montaż mebli
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. zwanej ustawą) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie zwany dalej Zamawiającym zawiadamia o unieważnieniu części V zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI”
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie V części zamówienia, a podstawą faktyczną unieważnienia jest nieporównywalność złożonych w przetargu ofert. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu, jak również w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie wymagał dołączenia do oferty katalogów, modeli, wobec czego na etapie sprawdzania ofert nie ma możliwości zweryfikowania, czy poszczególne elementy wyposażenia spełniają jego oczekiwania. Zamawiający w przetargu określił jedynie parametry , które wykonawca miał potwierdzić w formie oświadczenia. Z wiedzy zamawiającego pozyskanej z różnych źródeł wynika, że oferty wykonawców mogą nie spełniać wymagań i faktycznie oferty mogą okazać się nieporównywalne.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 w świetle którego zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na fakt, że przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. nie odwołuje się wyłącznie do art. 146 p.z.p., to w doktrynie i orzecznictwie przyjmuje się, że katalog wad z art. 146 ust. 1 nie stanowi wyłącznej podstawy do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 7 p.z.p. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część V zamówienia w ramach postępowania przetargowego.
Informacja GOPS w Bojanowie z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym pn. ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na zadanie pn. „ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI odbyło się w dniu 01.08.2018 r. o godz. 10:15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia , w wysokości:
Część I : 7.200,00
Część II: 17.400,00
Część III: 19.400,00
Część IV: 18.400,00
Część V: 48.900,00
Oferty złożyli:
CZĘŚĆ I ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
2. |
Przedsiębiorstwo Handlowe |
4.233,79 zł |
03.09.2018 r. |
3. |
GRUPA INVEST Sp. z o.o. |
4.323,00 zł |
03.09.2018 r. |
4. |
CENTRUM SEDNO Sp. z o.o. |
21.156,00 zł |
03.09.2018 r. |
6. |
VICTORES |
5.682,60 zł |
03.09.2018 r. |
7. |
KAL-SPORT |
7.970,40 zł |
03.09.2018 r. |
CZĘŚĆ II ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU AGD
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
1. |
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak |
16.379,91 zł |
03.09.2018 r. |
3. |
GRUPA INVEST Sp. z o.o. |
14.492,50 zł |
03.09.2018 r. |
4. |
CENTRUM SEDNO Sp. z o.o. |
28.167,00 zł |
03.09.2018 r. |
6. |
VICTORES |
14.760,00 zł |
03.09.2018 r. |
7. |
KAL-SPORT |
16.911,27 zł |
03.09.2018 r. |
CZĘŚĆ III ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU DO REHABILITACJI
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
1. |
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak |
48.993,36 zł |
03.09.2018 r. |
3. |
GRUPA INVEST Sp. z o.o. |
24.601,50 zł |
03.09.2018 r. |
4. |
CENTRUM SEDNO Sp. z o.o. |
54.612,00 zł |
03.09.2018 r. |
7. |
KAL-SPORT |
27.153,48 zł |
03.09.2018 r. |
8. |
RONOMED Sp. z o.o. Sp. k. |
35.883,83 zł |
03.09.2018 r. |
10. |
SKLEP SPORTOWY „MARATON” |
17. 644,00 zł |
03.09.2018 r. |
CZĘŚĆ IV ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
1. |
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak |
23.055,12 zł |
03.09.2018 r. |
3. |
GRUPA INVEST Sp. z o.o. |
23.353,00 zł |
03.09.2018 r. |
4. |
CENTRUM SEDNO Sp. z o.o. |
57.195,00 zł |
03.09.2018 r. |
6. |
VICTORES |
15.590,25 zł |
03.09.2018 r. |
9. |
AND COMPUTERS S.C. |
17.314,00 zł |
03.09.2018 r. |
CZĘŚĆ V ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
4. |
CENTRUM SEDNO Sp. z o.o. |
83.025,00 zł |
03.09.2018 r. |
5. |
„ADA” Andrzej Tyra |
46.650,21 zł |
03.09.2018 r. |
6. |
VICTORES |
31.764,75 zł |
03.09.2018 r. |
Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp.
Więcej artykułów…
- Ogłoszenie o zamówieniu publicznym znak ZPB.271.16.2018 na roboty budowlane pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Bojanów dla miejscowości Przyszów, Ruda i Pietropole
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu znak ZPZ.271.13.2018 pn. „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Bojanów do szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli w roku szkolnym 2018/2019”
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu znak ZPB.271.15.2018 pn. Zakup mikrobusu dostosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla ŚDS w Bojanowie
- Informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.Zakup mikrobusu dostosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla ŚDS w Bojanowie