Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.16.2018 pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Bojanów dla miejscowości Przyszów, Ruda i Pietropole”

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tj.  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

 Otwarcie ofert na zadanie pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Bojanów dla miejscowości Przyszów, Ruda i Pietropole” odbyło się w dniu 16.08.2018 r. o godz. 10.15.

 Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 6.000.000,00 zł brutto.

 Oferty złożyli:

 

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Parametry techniczne

Okres gwarancji

1.

Instalatorstwo Sanitarne, Grzewcze, Gazowe Krzysztof Kluza

36-100 Kolbuszowa

Bukowiec 100A

8.421.665,35

Rury SN 12kN/m2

60 miesięcy

2.

Przedsiębiorstwo Budowlane „Budomont” Sp. z o.o

ul. Przy Torze 1

35-2015 Rzeszów

11.799.390,00

Rury SN 12kN/m2

60 miesięcy

3.

Zakład Usług Budowlanych i Instalacyjnych ADMAR Sp.J.

36-100 Kolbuszowa

Ul. Zbożowa 8

9.957.168,45

Rury SN 12kN/m2

60 miesięcy

 

Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp.

 

 

Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.14.2018 na roboty budowlane pn. Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Przyszów

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tj.  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

Otwarcie ofert na zadanie pn. „Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych  w miejscowości Przyszów” odbyło się w dniu 03.08.2018 r. o godz. 10:15. 

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 160.000,00 zł brutto.

Oferty złożyli: 

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

 

 

1.

 

 

 

ROBSON Sp. z o .o.

ul. Przemysłowa 3

27-600 Sandomierz

 

 

 

 

141427,86 zł

 

 

 

60 dni

od podpisania umowy

 

 

2.

DIG – POL Paweł Piekut

Łowisko 346

36-053 Kamień

 

 

 

 

 184545,88 zł

60 dni

od podpisania umowy

 

 

3.

Usługi Transportowo - Sprzętowe Piotr Faraś

Stany, ul. Sosnowa 4

37-433 Bojanów

 

 

 

 

 146361,39 zł

60 dni

od podpisania umowy

 

 

4.

FIRMA CHAMOT

Józef Chamot

Jata 92A

37-430 Jeżowe

 

 

 

 

 215522,67 zł

60 dni

od podpisania umowy

 

 

5.

PAWEŁ LACH

Szyperki 39A

37-405 Jarocin

 

205563,75 zł

60 dni

od podpisania umowy

 

 

6.

LITTRANS

Łukasz Litwiński

ul. Nowa 30B

37-400 Nisko

 

296011,80 zł

60 dni

od podpisania umowy

 

 

 

7.

TRANSPORT

USŁUGI LEŚNE

Henryk Lesiczka

Nowosielec 246B

37-400 Nisko

 

 

 

 

 

 

129873,24 zł

60 dni

od podpisania umowy

 

Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp. 

 

Informacja GOPS o unieważnieniu postępowania przetargowego znak GOPS.262.2.2018 pn. Zakup wyposażenia Domu Opieki Dziennej w Maziarni w zakresie części V zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli

                                                                      
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI – część V pn. Zakup, dostawa i montaż mebli



    Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 oraz art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. zwanej ustawą) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie  zwany dalej  Zamawiającym zawiadamia o unieważnieniu części V zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  na zadanie  pn. „ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI”

       Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie V części zamówienia, a podstawą faktyczną unieważnienia jest nieporównywalność złożonych w przetargu ofert. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu, jak również w specyfikacji istotnych warunków zamówienia  nie wymagał dołączenia do oferty  katalogów, modeli, wobec czego na etapie sprawdzania ofert nie ma możliwości zweryfikowania, czy poszczególne elementy wyposażenia  spełniają jego oczekiwania. Zamawiający w przetargu określił jedynie parametry , które wykonawca miał potwierdzić w formie oświadczenia.  Z wiedzy zamawiającego pozyskanej z różnych źródeł wynika, że oferty wykonawców mogą nie spełniać wymagań i faktycznie oferty mogą okazać się nieporównywalne.

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest przepis art. 93 ust. 1 pkt 7  w świetle którego zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na fakt, że przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 p.z.p. nie odwołuje się  wyłącznie do art. 146 p.z.p., to w doktrynie i orzecznictwie przyjmuje się, że katalog wad z art. 146 ust. 1 nie stanowi wyłącznej podstawy do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 7 p.z.p. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część V zamówienia w ramach postępowania przetargowego.

Informacja GOPS w Bojanowie z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym pn. ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tj.  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Otwarcie ofert na zadanie pn. „ZAKUP WYPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI odbyło się w dniu 01.08.2018 r. o godz. 10:15.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie  poszczególnych części zamówienia , w wysokości:

Część I :          7.200,00

Część II:          17.400,00

Część III:         19.400,00

Część IV:         18.400,00

Część V:          48.900,00

 

Oferty złożyli:

CZĘŚĆ I   ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

2.

Przedsiębiorstwo Handlowe
„UNIGA” 35-310 Rzeszów
ul. Rejtana 22/98

 

4.233,79 zł

 

03.09.2018 r.

3.

GRUPA INVEST Sp. z o.o.
Giedlarowa 99a 37-300 Leżajsk

 

4.323,00 zł

 

03.09.2018 r.

4.

CENTRUM SEDNO Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin

 

21.156,00 zł

 

03.09.2018 r.

6.

VICTORES
Skrzywno 102
98-311 Ostrówek

 

5.682,60 zł

 

03.09.2018 r.

7.

KAL-SPORT
HURTOWANIA SPORTOWA
35-310 Rzeszów, Al. Rejtana 8

 

7.970,40 zł

 

03.09.2018 r.

CZĘŚĆ II ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU AGD

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

1.

Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Gorzeszów 19
58-405 Krzeszów

 

16.379,91 zł

 

03.09.2018 r.

3.

GRUPA INVEST Sp. z o.o.
Giedlarowa 99a
37-300 Leżajsk

 

14.492,50 zł

 

03.09.2018 r.

4.

CENTRUM SEDNO Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin

28.167,00 zł

03.09.2018 r.

6.

VICTORES
Skrzywno 102
98-311 Ostrówek

 

14.760,00 zł

 

03.09.2018 r.

7.

KAL-SPORT
HURTOWANIA SPORTOWA
35-310 Rzeszów, Al. Rejtana 8

 

16.911,27 zł

 

03.09.2018 r.

CZĘŚĆ III ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU DO  REHABILITACJI

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

1.

Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Gorzeszów 19
58-405 Krzeszów

 

48.993,36 zł

 

03.09.2018 r.

3.

GRUPA INVEST Sp. z o.o.
Giedlarowa 99a
37-300 Leżajsk

 

24.601,50 zł

 

03.09.2018 r.

4.

CENTRUM SEDNO Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin

 

54.612,00 zł

 

03.09.2018 r.

7.

KAL-SPORT
HURTOWANIA SPORTOWA
35-310 Rzeszów
Al. Rejtana 8

 

27.153,48 zł

 

03.09.2018 r.

8.

RONOMED Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Przyjaźni 52/1U
53-030 Wrocław

 

35.883,83 zł

 

03.09.2018 r.

10.

SKLEP SPORTOWY „MARATON”
ul. Okulickiego 88
37-450 Stalowa Wola

 

17. 644,00 zł

 

03.09.2018 r.

  CZĘŚĆ IV ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU  ELEKTRONICZNEGO

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

1.

Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Gorzeszów 19
58-405 Krzeszów

 

23.055,12 zł

 

03.09.2018 r.

3.

GRUPA INVEST Sp. z o.o.
Giedlarowa 99a
37-300 Leżajsk

 

23.353,00 zł

 

03.09.2018 r.

4.

CENTRUM SEDNO Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin

 

57.195,00 zł

 

03.09.2018 r.

6.

VICTORES
Skrzywno 102
98-311 Ostrówek

 

15.590,25 zł

 

03.09.2018 r.

9.

AND COMPUTERS S.C.
ul. Okulickiego 80
37-450 Stalowa Wola

 

17.314,00 zł

 

03.09.2018 r.

 CZĘŚĆ V ZAKUP,  DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

4.

CENTRUM SEDNO Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin

83.025,00 zł

 

03.09.2018 r.

5.

„ADA” Andrzej Tyra
37-400 Nisko
ul. Cicha 2

 

46.650,21 zł

 

03.09.2018 r.

6.

VICTORES
Skrzywno 102
98-311 Ostrówek

 

31.764,75 zł

 

03.09.2018 r.

 

Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp.