Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn. Remont drogi gminnej koło mostu w msc. Przyszów Ruda w ramach usuwania szkód popowodziowych

Bojanów: Remont drogi gminnej koło mostu w m. Przyszów Ruda dz. Ew. 1284/14 w km 0+000 - 0+300 w ramach usuwania szkód powodziowych

Numer ogłoszenia: 315460 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, faks 015 8708326.

    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej koło mostu w m. Przyszów Ruda dz. Ew. 1284/14 w km 0+000 - 0+300 w ramach usuwania szkód powodziowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej koło mostu w m. Przyszów Ruda dz. Ew. 1284/14 w km 0+000 - 0+300 w ramach usuwania szkód powodziowych obejmujące nw. zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze - 0,3km 2. Roboty ziemne - Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I i II z trans. urobku na nasyp samochodami na odległość 6km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą. Poszerzenie korpusu lub wyprofilowanie niwelety drogi - 208 m3. 3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (istniejąca nawierzchnia)- 1292,5m 2. 4. Koryto wykonane na poszerzeniach jezdni ręcznie w gruncie kat. II- IV gł. 20cm celem osiągnięcia nawierzchni 4,5 lub 3,5m . Urobek na poszerzenie korpusu drogi.- 152 m2. 5. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna, grubość warstwy 15cm - 534,5m2 6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego, warstwa dolna ,grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 758,0m2 7. Wyrównanie istniejącej nawierzchni (podbudowy) mieszanka mineralno - asfaltową , dowożoną z odl.15km - wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości średnio 75 kg/ m2- 110 ton 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm- 1262,5m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 .posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 zł; 2. dysponują co najmniej 1 pracownikiem - kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej; 3.wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł, potwierdzone referencjami, 4. udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera pkt. 6 SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie -konsorcjum: a) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; d) w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 muszą udokumentować wspólnie; e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; f) w miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika. 5.4.1. Składając ofertę wspólnie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:następujące dokumenty i oświadczenia: oferta,wykaz wykonanych robót budowlanych -dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, oświadczenie o dysponowaniu pracownikiem podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ,odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.2 4 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( załącznik nr 2 do SIWZ ) 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum trzech zadań o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ); b) oświadczenie o dysponowaniu pracownikiem - kierownikiem budowy zgodnie z załącznikiem nr 4 - należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączniki:

SPEC_TECHNICZNE_kpl._1_ZPB_340-11-2009.doc

KOSZTORYS_LEPY_ofertowy.doc

PRZEDMIAR_ROBOT.doc

SIWZ.doc


Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2009-09-11
Udostępniający: Administrator 2012-04-05
Liczba odwiedzin: 3685
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane ... Marcin 2012-04-05 10:14:08
1 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane ... Agnieszka Kobylarz 2009-09-11 13:22:08