Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.17.2018 na zadanie pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Korabina
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na zadanie pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Korabina” odbyło się w dniu 18.10.2018 r. o godz. 10.15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 240.000,00 zł
Oferty złożyli:
Lp. |
Wykonawca |
Kwota netto |
Kwota brutto |
Okres gwarancji
|
1. |
F PUH „ KRIS-BUD” Krzysztof Śnieżek 36-220 Jasienica Rosielna 269B, 332A |
268.076,43 |
329.734,01 zł |
60 miesięcy |
Informacja o oczywistej omyłce w treści informacji z otwarcia ofert na zadanie pn. „Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”
Informacja o oczywistej omyłce w treści informacji z otwarcia ofert
Poniżej Zamawiający zamieszcza właściwą informację z otwarcia ofert na zadanie pn. „Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”, które odbyło się w dniu 16.10.2018 r. o godz. 10.15. Z uwagi na instytucję odwróconego podatku VAT, Zamawiający błędnie obliczył właściwą kwotę brutto w stosunku do złożonych ofert.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na zadanie pn. „Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ” odbyło się w dniu
16.10.2018 r. o godz. 10.15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości:
Część I 83.695,00 zł
Część II 95.000,00 zł
Oferty złożyli:
Część I
Lp. |
Wykonawca |
Kwota netto |
Kwota brutto |
Termin płatności faktury
|
1. |
DESICO Sp z o.o. ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław
|
69.940,00 zł |
83.726,20 zł |
30 dni |
2. |
FHU Horyzont Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice
|
69.990,00 zł |
85.995,70 zł |
21 dni |
3. |
Speedserwis Tomasz Wroński, ul. Nowowiejskiego 6A, 20-880 Lublin
|
76.945,00 zł |
94.597,27 zł |
21 dni |
4. |
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp z o.o., ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom
|
75.800,00 zł |
93.234,00 zł |
Brak |
5. |
ITT-PRO Sp z o.o., ul. Podleśna 37, 01-673 Warszawa
|
76.295,00 zł |
93.842,85 zł |
21 dni |
Część II – brak ofert
Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.18.2018 pn. Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na zadanie pn. „Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ” odbyło się w dniu 16.10.2018 r. o godz. 10.15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości:
Część I 83.695,00 zł
Część II 95.000,00 zł
Oferty złożyli:
Część I
Lp. |
Wykonawca |
Kwota netto |
Kwota brutto |
Termin płatności faktury
|
1. |
DESICO Sp z o.o. ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław
|
69.940,00 zł |
86.026,20 zł |
30 dni |
2. |
FHU Horyzont Krzysztof Lech, ul. 11 Listopada 21, 38-300 Gorlice
|
69.990,00 zł |
85.977,00 zł |
21 dni |
3. |
Speedserwis Tomasz Wroński, ul. Nowowiejskiego 6A, 20-880 Lublin
|
76.945,00 zł |
94.642,35 zł |
21 dni |
4. |
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp z o.o., ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom
|
75.800,00 zł |
93.234,00 zł |
Brak |
5. |
ITT-PRO Sp z o.o., ul. Podleśna 37, 01-673 Warszawa
|
76.295,00 zł |
93.842,85 zł |
21 dni |
Część II – brak ofert
Wyjasnienia Zamawiającego na zapytania Wykonawcy w przetargu znak ZPB.271.18.2018 pn.Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
DOTYCZĄCE TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”
W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 10.10.2018 r . dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.) wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1
W związku z faktem, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla użytkownika działającego w obszarze edukacyjnym, zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zaakceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10 Pro Academic dostarczany w ramach programu STF („ Shape The Future”), który jest optymalny kosztowo i dedykowany dla jednostek edukacyjnych typu przedszkola, szkoły podstawowe, zawodowe, średnie oraz szkoły policealne?
Odpowiedź Zamawiającego:
Jeżeli chodzi o system operacyjny musi posiadać licencje dożywotnią, długoterminową obsługę serwisową, możliwością wielokrotnej instalacji na urządzeniu. Jeżeli Realizator wywiąże się z tego system operacyjny może wystąpić w wersji Windows 10 Education.
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na zadanie pn. Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”
Gmina Bojanów: Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
FORMULARZ CENOWY I SPECYFIKACJA CZ. I
FORMULARZ CENOWY I SPECYFIKACJA CZ.II
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZ. I
Więcej artykułów…
- Ogłoszenie o zamówieniu publicznym znak ZPB.271.17.2018 na zadanie pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Korabina Budowa
- Ogłoszenie GOPS w Bojanowie o zmianie ogłoszenia oraz SIWZ w przetargu na zadania pn. PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI
- OGŁOSZENIE GOPS W BOJANOWIE O ZAMÓWIENIU PN. PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI
- Informacja GOPS o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu znak GOPS.262.3.2018 na zadanie pn.DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI