Informacja Zamawiającego GZUK z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komun
I N F O R M A CJ A Z O TW AR CI A O F ER T
Szanowni Państwo:
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na zadanie pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Bojanowie
odbyło się w dniu 17/12/2018 o godz. 10:15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 290.000,00
Oferty złożyli:
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania Zamówienia |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1. |
PGE Obrót S.A. Ul. 8-go Marca 6 35-959 Rzeszów
|
344.784,88 zł brutto |
31.12.2019 |
- |
Przelew
|
Informacja o wyborze najkorzystenijszej oferty w przetargu znak ZPB.271.19.2018 na zadanie pn. Odbiór odpadów komunalnych na terenie Gminy Bojanów
Nr postępowania: ZPB.271.19.2018
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
I. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej Pzp Zamawiający – Gmina Bojanów informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Odbiór odpadów komunalnych na terenie Gminy Bojanów” wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
OFERTA Nr 2
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Wolności 295
37-403 Pysznica
UZASADNIENIE:
Oferta wybranego Wykonawcy to przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia tj. odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych tego samego dnia. Wykonawca zaoferował za realizację zamówienia najniższą ceną oraz zobowiązał się do odbioru odpadów zmieszanych i segregowanych tego samego dnia przy spełnieniu wszystkich wymaganych warunków udziału w postępowaniu określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Pzp. W wyniku indywidualnej oceny ofert uzyskał najwyższą ilość punków w kryteriach oceny ofert.
II. WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY ORAZ STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIA OFERT:
Nr oferty |
Wykonawca |
Liczba pkt. w kryterium cena 60 % |
Liczba pkt. sposób odbioru odpadów |
Łączna liczba punktów |
|
1. |
Miejski Zakład Komunalny 37-450 Stalowa Wola |
57,48 |
|
97,48 |
|
2. |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Wolności 295 37-403 Pysznica |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
Wyjaśnienia Zamawiającego na zapytania Wykonawcy w przetargu znak: ZPB.271.20.2018 na zadnie pn. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów
ZPB.271.20.2018
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
DOTYCZĄCE TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów”
W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 15.12.2018 r . dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.) wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1
SIWZ rozdział 4 pkt 4.2 ppkt 1)
Uprzejmie informujemy, że Wykonawcy nie będący właścicielami sieci dystrybucyjnej posiadają zawarte Generalne Umowy Dystrybucyjne zawarte z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, które objęte są klauzulą tajności i nie mogą być udostępniane stronom trzecim, w tym także Zamawiającemu. Mając powyższe na uwadze zwracamy się z prośbą o wykreślenie powyższych zapisów z treści SIWZ. Jednocześnie informujemy, że w ramach przedmiotowego postępowania w miejsce Generalnej Umowy Dystrybucyjnej Zamawiający może wymagać od Wykonawcy złożenia oświadczenia o posiadaniu GUD zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dokona modyfikacji SIWZ uwzględniającą wniosek Wykonawcy
Pytanie 2
SIWZ rozdział 12 pkt 12.7
W związku z tym , ze zapis nie dotyczy przedmiotu postępowania , Wykonawca wnosi o usunięcie w całości
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dokona modyfikacji SIWZ z uwagi na oczywistą omyłkę
Pytanie 3
SIWZ rozdział 14
Informujemy, że w przypadku zawierania umów kompleksowych obejmujących sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przedsiębiorstwa energetyczne stosują wzory umów kompleksowych, które zawierają wymagane prawem postanowienia zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2012 poz. 1059 z późn. zm). W związku z tym zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą na wzorze umownym Wykonawcy zatwierdzonym przez Zarząd Spółki, który uwzględniał będzie postanowienia Zamawiającego?
Odpowiedź Zmawiającego:
Tak
Pytanie 4
SIWZ Załącznik nr 8
Z uwagi na brak informacji o mogącej wystąpić, w trakcie realizacji umowy, zmianie Taryfy Sprzedawcy dla grupy taryfowej Gxx zatwierdzonej przez Prezesa URE, zwracamy się z prośbą o dodanie następującego zapisu: "Ceny i stawki opłat określone przez Wykonawcę, ulegną zmianie w przypadku zmiany Taryfy Sprzedawcy dla grupy taryfowej Gxx zatwierdzanej przez Prezesa URE. Ceny i stawki opłat ulegają automatycznie zmianie od dnia ich wejścia w życie bez konieczności sporządzania aneksu do umowy."
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę na dodanie zapisu do istotnych postanowień umowy i dokona w związku z powyższym odpowiedniej modyfikacji SIWZ.
Pytanie 5
SIWZ Załącznik nr 5
W celu prawidłowego przygotowania oferty Wykonawca zwraca się z prośbą o podanie numerów PPE wraz z ze zużyciem dla wszystkich punktów poboru energii wskazanych w zamówieniu. Prosimy również wskazanie czy licznik w grupie taryfowej G11 jest 1 czy 3 fazowy.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający poda numery PPE wraz z zużyciem przedstawi po rozstrzygnięciu przetargu. Licznik G11 jest 3 fazowy.
Pytanie 6
Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy
W związku z tym, że Zamawiający w Załączniku nr 5 do SIWZ wykazuje punkt poboru energii elektrycznej w taryfie G11 prosimy o dodanie formularza pozwalającego obliczyć cenę energii elektrycznej dla tej taryfy w okresie wskazanym w SIWZ . W załączeniu proponowany wzór.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę i dokona modyfikacji SIWZ w tym przedmiocie
Pytanie 7
Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz cenowy - Informujemy, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 29.12.2015 r. o zmianie ustawy o odnawialnych źródłach energii oraz ustawy - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2015 r., poz. 2365) zatwierdzone decyzjami Prezesa URE znak DRE-4211-65(11)/2015/19029/VI/JCz z dnia 17.12.2015 r. zapisy Taryfy ujęte w pkt. 7.9 w zakresie opłaty OZE obowiązują od dnia 01 lipca 2016 r. Tym samym, począwszy od dnia 01 lipca 2016 r. do rozliczeń usług dystrybucji energii elektrycznej świadczonych przez PGE Dystrybucja S.A. zostaje wprowadzona opłata OZE, która służy zapewnieniu dostępność energii ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym. Z uwagi na powyższe prosimy o dodanie w formularzu ofertowym ww. opłaty dystrybucyjnej.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę na uwzględnienie opłaty OZE w formularzu cenowym
Pytanie 8
Wykonawca zwraca sią z prośbą o udzielenie informacji czy podane przez Zamawiającego parametry dystrybucyjne – w szczególności moc umowna i grupa taryfowa, są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi oraz dokumentami potwierdzającymi możliwość świadczenie usług dystrybucji wydanymi przez właściwego OSD? Jednocześnie wskazujemy że zmiana parametrów dystrybucyjnych może wiązać się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat, zgodnie z zatwierdzoną przez Prezesa URE Taryfą dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego OSD. W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o wprowadzenie do Istotnych Postanowień Umowy zapisu następującej treści: „W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.”
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający oświadcza, iż podane parametry dystrybucyjne – w szczególności moc umowna i grupa taryfowa są aktualne. Ponadto Zamawiający wyraża zgodę na dodanie ww. zapisu w załączniku nr 8 do SIWZ i dokona modyfikacji SIWZ.
Pytanie 9
Informujemy, że Wykonawca w procesie fakturowania opiera się na danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jednak w swoim bilingu parametryzuje długość trwania okresu rozliczeniowego. W związku z powyższym prosimy o wskazanie okresu rozliczeniowego w odniesieniu do każdego PPE występującego w postępowaniu czy wynosi on 10 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące czy 6 miesięcy.
Odpowiedź Zamawiającego:
2 miesiące
Pytanie 10
Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź Zamawiającego:
Tak.
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym znak ZPB.271.21.2018 na zadanie pn.Zagospodarowanie starego koryta rzeki Łęg w Przyszowie w celu ochrony i przywrócenia właściwego stanu siedliska przyrodniczego i gatunku
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZADANIE PN.
Zagospodarowanie starego koryta rzeki Łęg w Przyszowie w celu ochrony i przywrócenia właściwego stanu siedliska przyrodniczego i gatunku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Decyzja środowiskowa część 1.rar
Informacja Zamawiającego - GZUK w Bojanowie o modyfikacji treści SIWZ w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminne
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TRESCI SIWZ
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Bojanowie
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1989 ze zm.) Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie zwany dalej Zamawiającym zmienia treść SIWZ w następującym zakresie:
1) Punkt. 4 załącznika nr 6 do SIWZ-IPU oraz pkt. 4 załącznika nr 3 do SIWZ otrzymuje brzmienie:,, Faktury regulowane będą przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT”
2) Punkt 2.6 rozdział 2 SIWZ otrzymuje brzmienie: „W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia”.
3) Punkt 12.7. SIWZ otrzymuje brzmienie: „Zamawiający dopuszcza podanie ceny jednostkowej w zł/kWh z dokładnością do czterech miejsc po przecinku, natomiast ceny ogólnej za całość zamówienia brutto oraz wartości netto i kwoty VAT z tytułu sprzedaży energii podanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian
Więcej artykułów…
- Wyjaśnenia Zamawiającego - GZUK w Bojanowie dotyczące treści SIWZ w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Z
- Ogłoszenie o zamówieniu znak ZPB.271.20.2018 na dostawy pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów”
- Ogłoszenie GZUK o przetargu nieograniczonym na zadanie pn.ompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Bojanowie
- Informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. Odbiór odpadów komunalnych na terenie gminy Bojanów