Wyjaśnenia Zamawiającego - GZUK w Bojanowie dotyczące treści SIWZ w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Z
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
DOTYCZĄCE TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów będących w stałym zarządzie Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Bojanowie”
W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 11.12.2018 r. dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający – Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie działając na podstawie art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1989 z poźn. zm.) wyjaśnia co następuje:
Pytanie 1
Załącznik nr 6 do SIWZ- IPU pkt. 4., Załącznik nr 3 do SIWZ pkt. 4.- Prosimy o ujednolicenie zapisu nr 4 znajdującego się na formularzu oferty do treści istotnych postanowień umowy tj. do: „Faktury regulowane będą przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT”.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dokona zmiany treści pkt. 4 załącznika nr 6 do SIWZ-IPU i treść pkt. 4 załącznika nr 3 do SIWZ na jednolity zapis:,, Faktury regulowane będą przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT”
Pytanie 2
Ogłoszenie II.4) 2.6., SIWZ rozdział 2 pkt. 2.6.- Prosimy o potwierdzenie, że wskazane parametry PPE w opisie przedmiotu zamówienia są aktualne z obecnie obowiązującymi umowami. Na etapie przetargu Wykonawca nie ma możliwości zmiany parametrów dystrybucyjnych. W przypadku chęci dokonania jakichkolwiek zmian, Odbiorca może zgłosić się do Sprzedawcy odrębnym zgłoszeniem. Prosimy o pozostawienie wyłącznie sformułowania „W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia”.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający potwierdza, że wskazane parametry PPE w opisie przedmiotu zamówienia są aktualne z obecnie obowiązującymi umowami i dokona zmiany treści punktu 2.6 rozdział 2 SIWZ na następujący zapis: „W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia”.
Pytanie 3
Załącznik nr 6 do SIWZ- IPU pkt. ostatni dotyczący fakturowania Nabywcy/Odbiorcy- Wykonawca informuje, że zgodnie z możliwościami działania systemu bilingowego, na fakturach wskazane będą dane Nabywcy (nazwa, adres, Nr NIP), natomiast dane Odbiorcy (nazwa i adres) zostaną wpisane pod pozycją "Adres korespondencyjny". Prosimy o potwierdzenie, że takie rozwiązanie dotyczące wystawianych faktur VAT jest akceptowane przez Zamawiającego.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający akceptuje rozwiązanie, w którym na fakturach wskazane będą dane Nabywcy (nazwa, adres, Nr NIP), natomiast dane Odbiorcy (nazwa i adres) zostaną wpisane pod pozycją "Adres korespondencyjny".
Pytanie 4
SIWZ rozdział 12 pkt. 12.7.- Informujemy, że w przypadku jednostki rozliczeniowej, jaką jest kWh, wszystkie przedsiębiorstwa obrotu energią elektryczną stosują podawanie cen jednostkowych z dokładnością do czwartego miejsca po przecinku, zgodnie z obowiązującymi Taryfami za sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Wykonawca zwraca się z zapytaniem czy Zamawiający dopuści podanie ceny jednostkowej w zł/kWh z dokładnością do czterech miejsc po przecinku, natomiast ceny ogólnej za całość zamówienia brutto oraz wartości netto i kwoty VAT z tytułu sprzedaży energii podanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza podanie ceny jednostkowej w zł/kWh z dokładnością do czterech miejsc po przecinku, natomiast ceny ogólnej za całość zamówienia brutto oraz wartości netto i kwoty VAT z tytułu sprzedaży energii podanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ogłoszenie o zamówieniu znak ZPB.271.20.2018 na dostawy pn.Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PN.
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów stanowiących własność Gminy Bojanów”
Informacja z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym na zadanie pn. Odbiór odpadów komunalnych na terenie gminy Bojanów
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na zadanie pn. „Odbiór odpadów komunalnych na terenie Gminy Bojanów” odbyło się w dniu 30.11.2018 r. o godz. 10.15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 250.000,00 zł brutto.
Oferty złożyli:
Nr oferty |
Firma/nazwisko adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania Zamówienia |
Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych
|
1. |
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. Ul. Komunalna 1 37-450 Stalowa Wola
|
301.320,00 |
31.12.2019 |
Tego samego dnia |
2. |
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Ul. Wolności 295 37-403 Pysznica
|
288.878,40 |
31.12.2019 r. |
Tego samego dnia |
Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust.1 pkt. 23 ( załącznik nr 2 do siwz).
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym znak ZPB.271.19.2018 na usługi pn. Odbiór odpadów komunalnych na terenie gminy Bojanów
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA USŁUGI PN. ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Więcej artykułów…
- Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.17.2018 na zadanie pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Korabina
- Informacja o oczywistej omyłce w treści informacji z otwarcia ofert na zadanie pn. „Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”
- Informacja z otwarcia ofert w przetargu znak ZPB.271.18.2018 pn. Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+
- Wyjasnienia Zamawiającego na zapytania Wykonawcy w przetargu znak ZPB.271.18.2018 pn.Zakup wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Szkoła na 5+ ”