Wyjaśnienia Zamawiającego na zapytania Wykonawcy w przetargu znak ZPB.271.7.2018 na roboty budowlane pn. Zagospodarowanie terenu wokół łowiska w Stanach - budowa boiska do minigolfa wraz z oświetleniem i utwardzeniem terenu


ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
DOTYCZĄCE TREŚCI  SIWZ


Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.  Zagospodarowanie terenu wokół łowiska w Stanach - budowa boiska do minigolfa wraz z oświetleniem i utwardzeniem terenu


W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 19.04.2018 r .  dotyczące  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2017 poz. 1579 ze zm.) wyjaśnia co następuje:

Pytanie 1:

Prosimy o dopuszczenie trawy z n/w parametrami który jest typowym produktem stosowanym do minigofa :
Charakterystyka włókna:    włókno skrętne,  odporne na UV, 100% poliamid
Rodzaj włókna:    monofil       
Dtex:    5500/1               
Przepuszczalność:     60 litrów/minuta/m2               
Wysokość włókna:    16 mm    +/- 10%   
Wysokość całkowita:    18 mm    +/- 10%   
Waga włókna:        2402 gr/m2    +/- 10%   
Waga całkowita:    3872 gr/m2    +/- 10%   
Metoda produkcji:    proces tufting (tkanie)   
Rozstaw szycia:    3/8       
Ilość włókien:        1 344 000 /m2    +/- 10%   
Kolor włókna:    zielony , ceglasty       
Rodzaj wypełnienia:    bez wypełnienia   

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza przedstawione  rozwiązanie – parametry trawy spełniają wymogi.

Informacja GOPS z otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn. PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU PO SZKOLE PODSTAWOWEJ NA DOM OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

          
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tj.  Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Otwarcie ofert na zadanie pn. „PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU PO SZKOLE PODSTAWOWEJ NA DOM OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI” odbyło się w dniu 13.04.2018 r. o godz. 10:15.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 400.000,00 zł brutto.

Oferty złożyli:

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania

zamówienia

 

Okres gwarancji

 

Warunki płatności

 

1.      

FUH ELBUDPOL
Wiesław Małek

Ul. Handlowa 13

37-450 Stalowa Wola  

501.687,09

31.07.2018 r.

60 miesięcy

Przelew

2.      

Zakład Remontowo-Budowlany

Roman Olszowy

Ul. Szkolna 55, 36-147 Kosowy

595.543,19

31.07.2018 r.

60 miesięcy

Przelew

3.      

PBMH Firma Budowlana

Alfred Kłosowski

Ul. Kwiatkowskiego 1

37-450 Stalowa Wola

448.805,28

31.07.2018 r.

60 miesięcy

Przelew

4.      

FAMARK Krzysztof Markowicz

37-430 Jeżowe 789E

416.643,02

31.07.2018 r.

60 miesięcy

Przelew

5.      

Zakład Remontowo-Budowlany Józef Bajek

Nowosielec 288

37-430 Nisko

366.993,57  

31.07.2018 r.

60 miesięcy

Przelew

 Zamawiający przypomina, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23. Pzp.