Ogłoszenie GZUK o przetargu nieograniczonym na usługi pn. Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych nie segregowanych z terenu gminy Bojanów


 

Bojanów: Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych nie segregowanych z terenu gminy Bojanów
Numer ogłoszenia: 458542 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8708326, 668048683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych nie segregowanych z terenu gminy Bojanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych nie segregowanych, od podmiotów nie będących gospodarstwami domowymi z terenu gminy Bojanów w pierwszej połowie roku 2013. Na dzień ogłoszenia przetargu Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie miał podpisane umowy na wywóz i utylizację odpadów komunalnych stałych nie segregowanych w kontenerach o poj.1,1 m3 i 0,24 m3 o łącznej pojemności 10,24 m3. Ilość obsługiwanych podmiotów może się zmieniać. Odpady komunalne w podmiotach nie będących gospodarstwami domowymi gromadzone będą w powszechnie stosowanych kontenerach o pojemnościach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, przystosowanych do obsługi przez samochody specjalistyczne. Wszystkie kontenery, za wyjątkiem KP-7, będą wydzierżawione przez Wykonawcę w niezbędnych ilościach. Odpady nie będą segregowane. Częstotliwość wywozu odpadów ze wszystkich kontenerów oprócz KP-7 - jeden raz w miesiącu, według ustalonego harmonogramu. Kontenery KP-7 opróżniane będą na zgłoszenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


SWIZ z załącznikami

Wyjaśnienia Zamawiającego nr 6 dot. treści SIWZ w przetargu nieograniczonym pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

Bojanów, dnia 03.10.2012 r.

Nr postępowania: ZPB.271.8.2012

WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO

DOTYCZĄCE TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 03.10.2012 r. dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 756 z późn. zm.) wyjaśnia co następuje:

Zapytanie Wykonawcy:

Prosimy o wyjaśnienie treści odpowiedzi z dnia 02.10.2012 r. dot. nawierzchni poliuretanowej w zakresie zamieszczonego wykazu dokumentów oraz równoważności parametrów tej nawierzchni.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający dokonał sprostowania przedmiotowej odpowiedzi w zakresie wykazu dokumentów dot. powierzchni poliuretanowej w wyjaśnieniach nr 4 z dnia 03.10.2012 r. podkreślając, iż obowiązującym jest wykaz zamieszczony w rozdziale 6 pkt. 1 SIWZ ( zastosowany został typowy wzór specyfikacji opracowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki). Ponadto wyjaśniamy,iż parametry nawierzchni muszą spełniać wymagania określone w załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentach – (wykaz zawarty w rozdziale 6 pkt. 1 SIWZ). Jeżeli chodzi o spełnienie wymogów „równoważnych” określonych przykładowo w dokumentacji– wyjaśniamy, iż chodzi o równoważność pod kątem zgodności parametrów oferowanej nawierzchni z wymaganymi dokumentami tj.

a)Certyfikatem lub deklaracją zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważnym

b)Kartą techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.

c)Atestem PZH lub dokumentem równoważnym dla oferowanej nawierzchni.

d)Autoryzacją producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

 

Wyjaśnienia Zamawiającego nr 5 na zapytania Wykonawcy w przetargu nieograniczonym pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

Bojanów, dnia 03.10.2012 r.

Nr postępowania: ZPB.271.8.2012

WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO

DOTYCZĄCE TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 03.10.2012 r. dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 756 z późn. zm.) wyjaśnia co następuje:

Zapytanie Wykonawcy:

Proszę o zmodyfikowanie treści SIWZ w związku z udzieloną w dniu 02.10.2012 r. dotyczącą nawierzchni poliuretanowej w zakresie wykazu dokumentów, jakie zobowiązany jest wykonawca dołączyć do oferty. 

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający dokonał sprostowania przedmiotowej odpowiedzi w zakresie wykazu dokumentów dot. powierzchni poliuretanowej w wyjaśnieniach nr 4 z dnia 03.10.2012 r. podkreślając, iż obowiązującym jest wykaz zamieszczony w rozdziale 6 pkt. 1 SIWZ ( zastosowany został typowy wzór specyfikacji opracowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki),

Wyjaśnienia Zamawiającego nr 4 dot. treści SIWZ w przetargu nieograniczonym pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

Bojanów, dnia 03.10.2012 r.

Nr postępowania: ZPB.271.8.2012

WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO

DOTYCZĄCE TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

 

W związku z udzieloną w dniu 02.10.2012 r. odpowiedzią na zapytanie Wykonawcy dotyczącą nawierzchni poliuretanowej boiska Zamawiający- Gmina Bojanów wyjaśnia co następuje:

Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej określone zostały w rozdziale 6 pkt. 1 SIWZ ( Zamawiający zastosował typowy wzór specyfikacji opracowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki), które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty i są to:

a)Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny.

b)Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.

c)Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.

d)Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

 

 

 

 

 

 

Uwaga: Zamieszczony zaś katalog dokumentów z przedmiotowej odpowiedzi z dnia 2 października stanowi oczywistą omyłkę Zamawiającego i nie obowiązuje w niniejszym postępowaniu. 

Wyjaśnienia Zamawiającego NR 3 na zapytania Wykonawcy w przetargu nieograniczonym pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

Bojanów, dnia 03.10.2012 r.

Nr postępowania: ZPB.271.8.2012

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY

DOTYCZĄCE TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W BOJANOWIE

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 02.10.2012 r. dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 r. Dz. U. Nr 113, poz. 756 z późn. zm.) wyjaśnia co następuje:

Zapytanie Wykonawcy nr 1:

Czy Zamawiający przewiduje przesunięcie terminu realizacji na rok 2013 ze względu na wymogi technologiczne dotyczące nawierzchni sztucznych, które mogą uniemożliwić ich wykonanie w przewidzianym w dokumentacji przetargowej terminie.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający w paragrafie 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ przewidział zmiany istotne postanowień umowy, w tym terminu realizacji oraz określił warunki dopuszczalności takiej zmiany. Jeżeli przesłanki wymienione w tym paragrafie zostaną spełnione będzie możliwa zmiana terminu realizacji za zgodą obu stron.