Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Gminy w Bojanowie w 2016 roku
Gmina Bojanów
z siedzibą, ul. Parkowa 5
37-433 Bojanów
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Gmina Bojanów, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
1. Nazwa zadania:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Gminy w Bojanowie w 2016 roku.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Gminy w Bojanowie w 2016 roku.
Wykaz materiałów zawiera załącznik nr 2 do niniejszego pisma.
3. Termin realizacji zamówienia : do 31.12.2016
4. Planowany termin rozpoczęcia zadania: od dnia podpisania umowy.
5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
6. Inne istotne warunki zamówienia:
- rozliczenie zadania na podstawie FVAT – płatnej przelewem w ciągu 14 dni
7. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy przesłać do Zamawiającego w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy w Bojanowie , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, faksem na nr 015 870 83 26 lub drogą elektroniczną na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 29 stycznia 2016 roku do godz. 13ºº
8. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę cenową należy złożyć na załączonym formularzu „OFERTA WYKONAWCY” załącznik nr 1 wraz z załączonym zestawieniem materiałów eksploatacyjnych do drukarek proponowanych do zakupu przez Urząd Gminy w Bojanowie w 2016 roku, załącznik nr 2
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia;
5) wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia;
6) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
7) Osoby uprawnione do kontaktów:
Robert Sałęga - 15 8708324 w 26;
9. Załączniki do zapytania ofertowego:
- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszego pisma)
- zestawienie materiałów (załącznik nr 2 do niniejszego pisma)
Bojanów 20.01.2016
….............................................................
(podpis Kierownika Zamawiającego)
Oferta wykonawcy załącznik 1.doc
Zestawienie tonerów załącznik 2.doc
Wytwarzający/Odpowiadający: | Administrator | 2016-01-20 |
Udostępniający: | marcin_adm | 2016-01-20 |
Liczba odwiedzin: | 1968 |