Wyjaśnienia nr 2 dotyczące SWIZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPB.271.8.2016

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
DOTYCZĄCE TREŚCI  SIWZ

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Budowa placów zabaw na terenie gminy Bojanów w miejscowościach: Cisów Las, Korabina, Gwoździec, Stany, Stany ul. Załęże i Przyszów oraz siłowni zewnętrznej w msc. Bojanów Pietropole

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 08.09.2016 r.  dotyczące  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2015 r. Dz. U.  poz. 2164 ze zm.) wyjaśnia co następuje:


 Zapytanie Wykonawcy nr 1:
Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie na placach zabaw nawierzchni wylewanej w kolorze RAL 3016?

Odpowiedź Zamawiającego:
Nie, Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w tym przedmiocie – wymagany kolor RAL 2004

Wyjaśnienia dotyczące SWIZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPB.271.8.2016

Bojanów, dnia 08.08.2016 r.                                                                              Nr postępowania: ZPB.271.8.2016

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NR 1  NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
DOTYCZĄCE TREŚCI  SIWZ


Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Budowa placów zabaw na terenie gminy Bojanów w miejscowościach: Cisów Las, Korabina, Gwoździec, Stany, Stany ul. Załęże i Przyszów oraz siłowni zewnętrznej
w msc. Bojanów Pietropole

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 06.09.2016 r.  dotyczące  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2015 r. Dz. U.  poz. 2164 ze zm.) wyjaśnia co następuje:


1. Szczegółowe parametry techniczne dotyczące urządzeń placu zabaw i urządzeń technicznych określają karty techniczne stanowiące załącznik nr 1 do niniejszych wyjaśnień, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach

2. W odniesieniu do STWIORB to stanowi ona jeden wspólny dokument dla wszystkich zadań, w tym dla budowy placu zabaw w msc. Gwoździec.

3. Projekt budowlany dla zadania nr 2 stanowi załącznik nr 2 do niniejszych wyjaśnień

Załącznik nr 1 karty techniczne .zip

 

Załącznik nr 2 - projekt Gwodziec.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym znak ZPB.271.8.2016 na roboty budowlane pn. Budowa placów zabaw na terenie gminy Bojanów w miejscowościach: Cisów Las, Korabina, Gwoździec, Stany, Stany ul. Załęże i Przyszów oraz siłowni zewnętrznej w msc. Pietropole

 Ogłoszenie nr 304752 - 2016 z dnia 2016-09-02 r.

Bojanów: Budowa placów zabaw na terenie gminy Bojanów w miejscowościach: Cisów Las, Korabina, Gwoździec, Stany, Stany ul. Załęże i Przyszów oraz siłowni zewnętrznej w msc. Bojanów Pietropole


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanów, krajowy numer identyfikacyjny 53329700000, ul. ul. Parkowa  5, 37433   Bojanów, woj. podkarpackie, państwo , tel. 158 708 326, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 158 708 326.
Adres strony internetowej (URL): www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.bojanow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.bojanow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisema
Adres:
Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw na terenie gminy Bojanów w miejscowościach: Cisów Las, Korabina, Gwoździec, Stany, Stany ul. Załęże i Przyszów oraz siłowni zewnętrznej w msc. Bojanów Pietropole
Numer referencyjny: ZPB.271.8.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.4.1.Zadanie nr 1 - Budowę placu zabaw w m. Cisów Las tj. wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z poliuretanu (107,7m2), montaż urządzeń placu zabaw (Zestaw zabawowy, huśtawka podwójna, sprężynowiec podwójny i pojedynczy) 2.4.2. Zadanie nr 2 - Budowę placu zabaw w m. Gwoździec tj. wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z poliuretanu (149,8m2), montaż urządzeń placu zabaw (zestaw zabawowy, huśtawka potrójna, sprężynowiec podwójny i pojedynczy, karuzela czteroramienna) 2.4.3. Zadanie nr 3 - Budowę placu zabaw w m. Korabina tj.: wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z poliuretanu (157m2), montaż urządzeń placu zabaw (zestaw zabawowy, huśtawka podwójna, sprężynowiec podwójny i pojedynczy), wykonanie ogrodzenia placu zabaw 2.4.4. Zadanie nr 4 - Budowę siłowni zewnętrznej w m. Pietropole tj. montaż urządzeń siłowni przy istniejącym placu zabaw (biegacz, podciąganie nóg, prasa nożna) 2.4.5. Zadanie nr 5 - Budowę placu zabaw w m. Przyszów tj. wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z poliuretanu (107,7m2), urządzeń placu zabaw (zestaw zabawowy, huśtawka podwójna, sprężynowiec podwójny i pojedynczy) 2.4.6.Zadanie nr 6 - Budowę placu zabaw w m. Stany ul. Załęże tj. wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z poliuretanu (107,7m2), montaż urządzeń placu zabaw (zestaw zabawowy, huśtawka podwójna, sprężynowiec podwójny i pojedynczy) 2.4.7. Zadanie nr 7 - Budowę placu zabaw w m. Stany na działkach nr ewid.:3493,3494/4, tj.: wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw z poliuretanu (179,2m2), montaż urządzeń placu zabaw (zestaw zabawowy, huśtawka potrójna, sprężynowiec podwójny - 3 szt. i pojedynczy, karuzela czteroramienna. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:45112720-8, 45000000-7, 45111200-0, 45233000-9, 36400000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 472717.74
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 16/12/2016

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 200 000,00 zł;
Informacje dodatkowe Poza oświadczeniem na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty, o których mowa w pkt.III.5 ogłoszenia o zamówieniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: - nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwa place zabaw z nawierzchnią bezpieczną z poliuretanu o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każdy oraz jedną siłownię zewnętrzną o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania doświadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Poza oświadczeniem na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty, o których mowa w pkt.III.5 ogłoszenia o zamówieniu
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przez upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda: 1) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów np. katalogi, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; 2) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na potrzeby oceny ofert oferta powinna zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym wypełnionym na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,konsorcjum
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 7.000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Oddział w Bojanowie nr: 19 9430 1016 2000 0185 2000 0003 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 19.09.2016 r. o godz. 10.00. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Budowa placów zabaw na terenie gminy Bojanów w miejscowościach: Cisów Las, Korabina, Gwoździec, Stany, Stany ul. Załęże i Przyszów oraz siłowni zewnętrznej w msc. Bojanów Pietropole - znak postępowania ZPB.271.8.2016”

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców 
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr    czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
Cena     60
Gwarancja jakości i rękojmia za wady    20
Parametry techniczne zestawu placu zabaw    20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr    czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1.1.w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 1.2. zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego w sytuacjach wystąpienia: 1.2.1 zmiany warunków atmosferycznych w szczególności: klęski żywiołowe, wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim; 1.2.2 konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; 1.2.3 zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1.3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 1.4. Zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 1.5. Zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie zmienią ogólnego charakteru umowy oraz: 1.5.1. Zmiany te nie wprowadzą warunków, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, 1.5.2. zmiany te nie naruszą równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie 1.5.3. zmiany te nie rozszerzą znacznie lub zmniejszą zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy 1.5.4. nie będą polegać na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy 2..Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 2.1.ad. 1.1.w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego 2.2 ad. 1.2 o czas działania siły wyższej, potrzebny do usunięcia skutków tego działania lub trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych bądź dostosowania dokumentacji do nowych przepisów 2.3 ad.1.3 pod warunkiem nie zwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt – pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty 2.4 ad. 1.4 pod warunkiem posiadania przez nowe osoby wymagań w zakresie kwalifikacji, doświadczenia określonych przez zamawiającego w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
siwz zpb.271.8.2016.doc

Załącznik_nr_7_siwz_zpb.271.8.2016.zip

Załączniki_nr_1_6_siwz_zpb.271.8.2016.zip

 

 

Wyjaśnienia dotyczące SWIZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPB.271.7.2016

Znak postępowania: ZPB.271.7.2016                                                                  Bojanów, dnia 2016-08-31


ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO NR 1  NA ZAPYTANIE WYKONAWCY
DOTYCZĄCE TREŚCI  SIWZ


Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Remont drogi gminnej nr 101151R Przyszów – Kołodzieje – Barce w km 0+820 – 1+360 w m. Przyszów Kołodzieje w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych


W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 29-08-2016 r.  dotyczące  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r.,  poz. 2164 ze zm.) wyjaśnia co następuje:

 Zapytanie Wykonawcy nr 1:
Czy Zamawiający dopuszcza dostawę kruszywa kwarcytowego, które spełnia wymagania normy PN-EN 13242, czy wymaga aby dostarczyć tylko i wyłącznie kruszywo dolomitowe?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wymaga dostawy kruszywa dolomitowego
Zapytanie Wykonawcy nr 2:
Czy Zamawiający dopuszcza dostawę kruszywa o różnorodnym zabarwieniu, czy kruszywo ma posiadać barwę jednorodną, koloru jasno-szarego?
Odpowiedź Zamawiającego:
Kruszywo ma posiadać barwę jednorodną
Zapytanie Wykonawcy nr 3:
Czy Zamawiający dopuszcza dostawę kruszywa II gatunku, które posiadają niejednorodne zabarwienie?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wymaga dostawy kruszywa I gatunku
Zapytanie Wykonawcy nr 4:
Czy Zamawiający dopuszcza dostawę kruszywa stalowniczego?
Odpowiedź Zamawiającego:
Nie
Zapytanie Wykonawcy nr 5:
Czy Zamawiający dopuszcza dostawę mieszanki technologicznej frakcji 0/31,5 mm oraz 0/63 mm spełniającej wymagania normy PN-EN 13242, czy dostarczone kruszywo ma posiadać ciągłe uziarnienie?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ – rodzaj kruszywa określony w przedmiarze robót
Zapytanie Wykonawcy nr 6:
Czy Zamawiający dopuszcza komponowanie mieszanki przez Wykonawcę, czy mieszanka musi być przygotowana w zakładzie kruszywa, gdzie produkcja podlega Zakładowej Produkcji?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie dopuszcza komponowania mieszanki przez Wykonawcę
Zapytanie Wykonawcy nr 7
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszywa pochodzącego z rozbiórki torów kolejowych
Odpowiedź Zamawiającego:
Nie

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPB.271.6.2016

ZPB.271.6.2016                                                       Bojanów, dnia 2016-08-29


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT


Szanowni Państwo:
 
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych  (tj.  Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) przekazuje poniżej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Otwarcie ofert na zadanie pn. „ Zakup biletów miesięcznych dla uczniów  dojeżdżających z terenu gminy Bojanów do szkół podstawowych, gimnazjów i przedszkoli w roku szkolnym 2016/2017” odbyło się w dniu 29/08/2016 o godz. 10:15.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 175.000,00 zł brutto.
Oferty złożyli:

Nr oferty

Firma/nazwisko

adres wykonawcy

cena

Czas podstawienia autobusu zastępczego

1.

PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.

Ul. Zwierzyniecka 30

39-400 Tarnobrzeg

166.380,00

45 minut

2.

PKS w Stalowej Woli S.A.

Ul. Ofiar Katynia 30

37-450 Stalowa Wola

160.940,70

20 minut