Błąd
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 62

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn. termomodernizacja dwóch budynków szkół podstawowych Gminy Bojanów

Bojanów: Termomodernizacja budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów

Numer ogłoszenia: 10416 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, faks 015 8708326.
    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dwóch budynków szkół podstawowych Gminy Bojanów tj. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie przy ulicy Parkowej 11 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Stanach przy ulicy Szkolnej 8. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach: 1. Część I - Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Bojanowie 2. Część II - Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Stanach Część I Część I - zakres prac Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie: Całkowita powierzchnia użytkowa budynku: 2 924 m2 Kubatura: 9 811,73 m3 Ilość kondygnacji: 2 kondygnacje + piwnice Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie ścian cokołu, piwnic styropianem - docieplenie stropu pod dachem styropianem - montaż kolektorów słonecznych do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją Część II - zakres prac Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej w Stanach: Całkowita Powierzchnia użytkowa: 3 401 m2 Kubatura: 12 805,57 m3 Ilość kondygnacji : 3 kondygnacje Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie stropodachu wełną mineralną - montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
    * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
      III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
            warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia robót budowlanych - w zakresie termomodernizacji, o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
            warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia w specjalności: - kierownik budowy - w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - kierownik robót - w branży sanitarnej
      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
            Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą co najmniej 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
          o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
          o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
          o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
          o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
          o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
          o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
          o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
          o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy: 1 zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy d) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót e) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz f) konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejsza umową g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań , w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji h) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewypałów i niewybuchów i) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej lub dającej się przypisać Zamawiającemu, jego personelowi lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy 2.3. zmiana przedstawicieli stron- kierownika budowy, inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy) 2.4. zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem że wynagrodzenie brutto wykonawcy nie może być wyższe niż określone w § 5 umowy. 2.5. powierzenie podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek okoliczności wskazanej w pkt. 1, 2, niniejszego ustępu 2.6. zmiany umowy przewidziane w ust. 2 niniejszego paragrafu dopuszczalne są na następujących warunkach - pkt. 2.1. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększenia ceny - pkt.2.2.lit.a - w zakresie uzasadnionego Interesu Zamawiającego - pkt. 2.2.lit.b - o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania - pkt.2.2.lit.c - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych - pkt.2.2.lit.d,e - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz - pkt.2.2. lit. f, g, h - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową - pkt.2.2.lit. i - o czas opóźnienia utrudnienia lub przeszkody - pkt.2.3. - gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SIWZ - pkt.2.4.- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat Urzedu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne pn. Termomodernizacja budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów w drodze termomodernizacji budynków współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013, działanie 2.2. Infrastruktura energetyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie.

      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie: Całkowita powierzchnia użytkowa budynku: 2 924 m2 Kubatura: 9 811,73 m3 Ilość kondygnacji: 2 kondygnacje + piwnice Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie ścian cokołu, piwnic styropianem - docieplenie stropu pod dachem styropianem - montaż kolektorów słonecznych do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją.
      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9.
      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej
w Stanach.

      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej w Stanach: Całkowita Powierzchnia użytkowa: 3 401 m2 Kubatura: 12 805,57 m3 Ilość kondygnacji : 3 kondygnacje Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie stropodachu wełną mineralną - montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją.
      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 54.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.11.00-7.
      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
      4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki:

SIWZ_20.01.2011.doc

I_cze_c_Szkola_Bojanow.rar

II_cze_c_Szkola_Stany.rar


Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2011-01-21
Udostępniający: 2012-04-05
Liczba odwiedzin: 4363
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn. term... Administrator 2012-04-05 10:13:03
1 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn. term... Agnieszka Kobylarz 2011-01-21 12:24:58