Ogłoszenie o zmianie treści siwz w przetargu nieograniczonym na usługi pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Bojanów

 

 

Bojanów, dnia 18.11.2013 r.

Nr postępowania: ZPB.271.13.2013

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE TRESCI SIWZ

 

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych  na terenie Gminy Bojanów

Działając na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Gmina Bojanów zwana dalej Zamawiającym zmienia treść SIWZ w następującym zakresie:

 

Pkt. 3.2.1.  o treści: Odbiór, transport zmieszanych odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości oraz 1) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach; 2) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej dla regionu północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego.

otrzymuje brzmienie:  

„Odbiór, transport zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz
1) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach; 2) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej dla Regionu Północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego  zgodnie z uchwałą  nr XXXVII/703/13 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 26 sierpnia 2013 roku w sprawie zmiany Uchwały nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Podkarpackiego.

 

Pkt. 5.1.3. o treści: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:

a) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

b) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

c) bazą magazynowo – transportową usytuowaną w gminie Bojanów
lub w odległości nie większej niż 100 km od granicy gminy Bojanów, usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości.

Otrzymuje brzmienie:

„ Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:

a) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

b) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

c) bazą magazynowo – transportową usytuowaną w gminie Bojanów
lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Bojanów, usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli  nieruchomości.

Pkt. 11.2. o treści:Termin składania ofert upływa w dniu: 21.11.2013 r. godz. 10.00

Otrzymuje brzmienie:

Pkt. 11.2. Termin składania ofert upływa w dniu: 22.11.2013 r. godz. 10.00

Pkt. 11.4.  o treści: „Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (określonej w pkt. 1.),
pokój nr 9 , dnia 21.11.2013 r.
  o godz. 10.15.”.

Otrzymuje brzmienie:

Pkt. 11.4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (określonej w pkt. 1.),  pokój nr 9 , dnia 22.11.2013 r.  o godz. 10.15.”.

 siwz 18.11.2013 .doc


Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2013-11-18
Udostępniający: Agnieszka Kobylarz 2013-11-18
Liczba odwiedzin: 4234
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 Ogłoszenie o zmianie treści siwz w przetargu nieograniczo... Agnieszka Kobylarz 2013-11-18 11:04:42
1 Ogłoszenie o zmianie treści siwz w przetargu nieograniczo... Agnieszka Kobylarz 2013-11-18 11:01:59