Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obsługi sekretariatu, promocji, obronnych i zarządzania kryzysowego Urzędu Gminy Bojanów


OR.I.2111.2.2024                           

Bojanów, dnia 11.06.2024r.


Wójt Gminy Bojanów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 do spraw obsługi sekretariatu, promocji, obronnych i zarządzania kryzysowego Urzędu Gminy Bojanów


1.    Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie,
2)    wykształcenie wyższe magisterskie,
3)    co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
4)    stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na ww. stanowisku,
5)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3.    Wymagania dodatkowe:

1)    znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie  instrukcji kancelaryjnej,      jednolitego rzeczowego wykazu akt,
-ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
-ustawy o obronie Ojczyzny oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom RP,
-ustawy o stanie wojennym,
-ustawy o stanie wyjątkowym,
-ustawy o stanie klęski żywiołowej

2)    umiejętność logicznego myślenia,
3)    dobra organizacja pracy własnej,
4)    odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
5)    umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesantów, wysoka kultura osobista,
6)    znajomość prowadzenia dokumentacji w zakresie obsługi sekretariatu,
7)    biegła znajomość obsługi komputera (programów pakietu MS Office, poczta elektroniczna) i innych urządzeń biurowych.

4.    Warunki pracy:
1)    praca w wymiarze pełnego etatu, praca biurowa związana z obsługą komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
2)    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony,
3)    miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5,

5.    Ramowy zakres działań wykonywanych na stanowisku

1)    obsługa sekretariatu,
2)    obsługa korespondencji urzędowej,
3)    obsługa elektronicznej poczty Urzędu,
4)    obsługa klientów Urzędu,
5)    udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy,
6)    kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu,
7)    przyjmowanie i rejestrowanie przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady,
8)    prowadzenie ewidencji (rejestru) przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady oraz wychodzących z Urzędu i od Rady,
9)    umieszczanie i wypełnianie pieczęci wpływu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma możliwości otwarcia koperty,
10)    wysyłanie przesyłek wychodzących z Urzędu oraz od Rady za pośrednictwem wybranego operatora.
11)    redakcja biuletynu gminnego pn. „Przegląd Samorządowy Gminy Bojanów”
12)    dystrybucja wydawnictw promocyjnych,
13)    przygotowywanie materiałów promocyjnych i okolicznościowych,
14)    współpraca z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Bojanowie  w zakresie promocji Gminy,
15)    współpraca z instytucjami, organizacjami, w tym samorządu zawodowego i gospodarczego, przedsiębiorcami, w szczególności w zakresie:

  • kształtowania korzystnego wizerunku Gminy,
  • przygotowanie programów, imprez oraz przedsięwzięć promocyjnych,

16)    przygotowywanie opracowań, wystąpień, analiz i pism okolicznościowych,
17)    redakcja strony internetowej www.bojanow.pl we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
18)    opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych na stronę internetową Gminy i portali społecznościowych,
19)    przygotowywanie informacji międzysesyjnych z działalności Wójta oraz opinii i informacji w dziedzinach objętych działalnością Urzędu,
20)    koordynowanie przepływu informacji przekazywanych środkom masowego przekazu,
21)    prowadzenie spraw dotyczących używania herbu Gminy,
22)    archiwizowanie artykułów prasowych z najważniejszych prac podejmowanych przez Wójta oraz wydarzeń z życia Gminy,
23)    realizacja zadań organizacyjno-prawnych;
24)    coroczne opracowanie i realizacja planu zamierzeń obronnych;
25)    wdawanie decyzji w sprawie przeznaczenia do wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności;
26)    planowanie w zakresie spraw obronnych;
27)    opracowanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru i stanowiska kierowania;
28)    realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych (HNS);
29)    opracowanie i aktualizacja planu przygotowania publicznej i niepublicznej służby na potrzeby obronne państwa;
30)    opracowywanie i uzgadnianie planów działania w zakresie obrony cywilnej;
31)    popularyzacja obrony cywilnej  oraz szkolenia w tym zakresie;
32)    utrzymywanie magazynu  ze sprzętem  obrony cywilnej;
33)    planowanie ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego
34)    organizacja pracy Zespołu Zarządzania Kryzysowego i Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego;
35)    opracowanie planów reagowania kryzysowego;
36)    planowanie i prognozowanie działań w wypadku wystąpienia zagrożeń (SWA);
37)    planowanie i organizowanie systemów ostrzegania ludności (SWO);
38)    zapobieganie i reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych i kryzysowych;
39)    planowanie zabezpieczenia gminy przed powodzią i analizowanie zagrożeń;
40)    prowadzenie dokumentacji akcji powodziowej;
41)    utrzymywanie i wyposażenie magazynu przeciwpowodziowego;

6.    Wymagane dokumenty:

1)    życiorys (CV),
2)    list motywacyjny,
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o konkursie,
4)  kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających: wykształcenie (np. świadectwo, dyplom ukończenia studiów wyższych), posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.),
5)    kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
6)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie,
7)    oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie,
8)     oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia o konkursie,
9)    potwierdzenie zapoznania z klauzulą informacyjną - stanowiące załącznik nr 5 do ogłoszenia o konkursie.

Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys, oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

7.    Termin i miejsce składania dokumentów:

1)    wymagane dokumenty aplikacyjne, podpisane własnoręcznie, należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 – w sekretariacie w godzinach 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Bojanów ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów z dopiskiem nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw obsługi sekretariatu,  promocji, obronności i zarządzania kryzysowego w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Bojanów w terminie do 24  czerwca 2024 r.
2)    dokumenty aplikacyjne, które zostaną doręczone osobiście po w/w terminie nie zostaną przyjęte. Aplikacje, które wpłyną do urzędu drogą pocztową po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone bez otwierania kopert. W związku z powyższym, do kopert należy wkładać jedynie kopie dokumentów, które są wymienione w ogłoszeniu, gdyż w/w sytuacji grozi to ich utratą.
3)    dokumenty aplikacyjne tych osób przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać dokumenty złożone w ramach danego naboru powinni to uczynić osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojanów w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru. Jeżeli dokumenty nie zostaną w tym terminie odebrane osobiście – niezwłocznie po tym okresie zostaną zniszczone.
4)    dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 15 870 83 26.

8.    Informacje dodatkowe:
1)    zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu;
2)    konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną przez Wójta Gminy Bojanów:
I etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów;
II etap: rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata - o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie;
3)    przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego i podjęcia decyzji przez Wójta Gminy Bojanów o zatrudnieniu, nastąpi w ciągu 7 dni po upływie składania ofert;

9.    Informacje dotyczące przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
1)    Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, tel. 15 870 83 26
2)    Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez pracodawcę inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 15 870 83 26 wew. 22
3)    Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe uzyskane w wyniku odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zatrudnienia wybranego kandydata na stanowisku ds. obsługi sekretariatu, promocji, obronności i zarządzania kryzysowego.
4)    Odbiorcy danych osobowych
Członkowie Komisji Rekrutacyjnej.
5)    Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym do zatrudnienia, a w przypadku nienawiązania stosunku pracy z tą osobą od dnia zakończenia prac Komisji. Następnie oferty aplikacyjne zgodnie z regulaminem naboru podlegają zwrotowi kandydatowi, którego dotyczą. Zwrot dokumentów aplikacyjnych następuje poprzez odbiór osobisty w terminie określonym w regulaminie naboru a jeśli kandydat ich nie odbierze - podlegają zniszczeniu.
6)    Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

7)    Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody nie będzie wywoływał dla kandydata negatywnych skutków, w szczególności nie będzie miał wpływu na proces i wynik rekrutacji.

…………………………….

Ogłoszenie.pdf

Oświadczenia.docx

Kwestionariusz.docx

Kluazula.docx


Wytwarzający/Odpowiadający: Administrator 2024-06-11
Udostępniający: marcin_adm 2024-06-11
Liczba odwiedzin: 243