Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony Środowsika w Referacie Inwestycji, Nieruchomości i Środowiska


OR.I.2111.1.2024                           

Bojanów, dnia 19.03.2024r.

Wójt Gminy Bojanów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 do spraw ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Nieruchomości i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów


1.    Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie,
2)    wykształcenie wyższe,
3)    co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w administracji samorządowej,
4)    stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na ww. stanowisku,
5)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3.    Wymagania dodatkowe:

1)    Znajomość, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej, w szczególności:
2)    Ustawy – Prawo ochrony środowiska.
3)    Ustawy – Prawo wodne.
4)    Ustawy o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest.
5)    Ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego.
6)    Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
7)    Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
8)    Ustawy o ochronie przyrody.
9)    Ustawy o samorządzie gminnym.
10)    Ustawy o pracownikach samorządowych.
11)    komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odporność na stres, prawo jazdy kat. B.

4.    Warunki pracy:

1)    praca w wymiarze pełnego etatu, praca biurowa związana z obsługą komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
2)    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony,
3)    miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5,

5.    Ramowy zakres działań wykonywanych na stanowisku

1)    prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla wszystkich rodzajów inwestycji mogących znacząco wpływać na środowisko,
2)    współuczestniczenie w sporządzaniu założeń i planów społeczno – gospodarczych oraz
zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej ochrony środowiska, w tym opracowywanie programu usług i rozwoju urządzeń kanalizacyjnych i wysypisk śmieci, opracowywanie założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
3)    opracowywanie Programu Ochrony Środowiska i sporządzanie raportów z wykonania tego Programu,
4)    prowadzenie gospodarki wodno-ściekowej, w tym współpraca z organami właściwymi do wydawania pozwoleń wodno-prawnych,
5)    udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,
6)    prowadzenie spraw w zakresie ochrony zasobów środowiska, w szczególności:
a)    ochrona powietrza, wód i powierzchni ziemi,
b)    ochrona przed hałasem i polem elektromagnetycznym,
c)    ochrona kopalin,
d)    ochrona środowiska przed odpadami,
7)    przygotowywanie opinii do decyzji w sprawie eksploatacji złóż kopalin zlokalizowanych na terenie gminy,
8)    opiniowanie projektów rekultywacji gruntów,
9)    prowadzenie spraw w zakresie przeciwdziałania zanieczyszczeniom środowiska,
10)    prowadzenie spraw w zakresie opiniowania lokalizacji inwestycji pod względem szkodliwości dla środowiska,
11)    ustalanie opłat za korzystanie ze środowiska wynikające z ustawy Prawo ochrony środowiska,
12)    popularyzacja przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska,
13)    prowadzenie inwentaryzacji obiektów zawierających azbest na terenie Gminy oraz spraw związanych z usuwaniem azbestu,
14)    załatwianie spraw interwencyjnych związanych z korzystaniem ze środowiska,
15)    prowadzenie postępowań dotyczących usuwania odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania/magazynowania,
16)    prowadzenie spraw z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych,
17)    udzielanie dotacji do poniesionych kosztów inwestycji w ochronie środowiska, realizowanych przez osoby fizyczne,
18)    dokonywanie systematycznej analizy i oceny stanu środowiska, opracowywanie niezbędnych materiałów i okresowych raportów,
19)    prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów
oraz prowadzenie postępowań związanych z wymierzaniem kar za wycinkę drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,
20)    ocenianie wniosków dotyczących wycinki drzew i krzewów rosnących na gruntach stanowiących własność Gminy,
21)    prowadzenie dokumentacji w sprawie nasadzeń zastępczych.
22)    prowadzenie ewidencji pomników przyrody, użytków ekologicznych zespołu przyrodniczo – krajobrazowego, ich ustanawiania i zniesienia,

6.    Wymagane dokumenty:

1)    życiorys (CV),
2)    list motywacyjny,
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o konkursie,
4)    kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających: wykształcenie (np. świadectwo, dyplom ukończenia studiów wyższych), posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.),
5)    kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
6)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie,
7)    oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie,
8)     oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia o konkursie,
9)    potwierdzenie zapoznania z klauzulą informacyjną - stanowiące załącznik nr 5 do ogłoszenia o konkursie.

Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys, oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

7.    Termin i miejsce składania dokumentów:

1)    wymagane dokumenty aplikacyjne, podpisane własnoręcznie, należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 – w sekretariacie w godzinach 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Bojanów ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów z dopiskiem nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Nieruchomości i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów w terminie do 2 kwietnia 2024 r.
2)    dokumenty aplikacyjne, które zostaną doręczone osobiście po w/w terminie nie zostaną przyjęte. Aplikacje, które wpłyną do urzędu drogą pocztową po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone bez otwierania kopert. W związku z powyższym, do kopert należy wkładać jedynie kopie dokumentów, które są wymienione w ogłoszeniu, gdyż w/w sytuacji grozi to ich utratą.
3)    dokumenty aplikacyjne tych osób przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać dokumenty złożone w ramach danego naboru powinni to uczynić osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojanów w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru. Jeżeli dokumenty nie zostaną w tym terminie odebrane osobiście – niezwłocznie po tym okresie zostaną zniszczone.
4)    dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 15 870 83 26

8.    Informacje dodatkowe:

1)    zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu ;
2)    konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną przez Wójta Gminy Bojanów:
I etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów;
II etap: rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata - o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie;
3)    przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego i podjęcia decyzji przez Wójta Gminy Bojanów o zatrudnieniu, nastąpi w ciągu 7 dni po upływie składania ofert;

9.    Informacje dotyczące przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:

1)    Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, tel. 15 870 83 26
2)    Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez pracodawcę inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 15 870 83 26 wew. 32
3)    Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe uzyskane w wyniku odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zatrudnienia wybranego kandydata na stanowisku Kierownika Gminnego Ośrodka Sportu w Bojanowie.
4)    Odbiorcy danych osobowych
Członkowie Komisji Rekrutacyjnej.
5)    Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym do zatrudnienia, a w przypadku nienawiązania stosunku pracy z tą osobą od dnia zakończenia prac Komisji. Następnie oferty aplikacyjne zgodnie z regulaminem naboru podlegają zwrotowi kandydatowi, którego dotyczą. Zwrot dokumentów aplikacyjnych następuje poprzez odbiór osobisty w terminie określonym w regulaminie naboru a jeśli kandydat ich nie odbierze - podlegają zniszczeniu.
6)    Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:

  •  dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

7)    Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody nie będzie wywoływał dla kandydata negatywnych skutków, w szczególności nie będzie miał wpływu na proces i wynik rekrutacji.

…………………………..

Ogłoszenie.pdf

Oświadczenie.doc

Kwestionariusz.doc

Klauzula.doc

 


ARCHWIALNY

Wytwarzający/Odpowiadający: Administrator 2024-03-19
Udostępniający: Administrator 2024-03-19
Liczba odwiedzin: 0

POWRÓT DO AKTUALNEJ WERSJI

Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
4 Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... Administrator 2024-07-08 10:09:35
3 Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... Administrator 2024-03-19 14:53:50
2 Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... Administrator 2024-03-19 14:53:26
1 Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... Administrator 2024-03-19 14:53:07