Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony Środowika w Referacie Inwestycji, Nieruchomości i Środowiska
OR.I.2111.1.2024
Bojanów, dnia 19.03.2024r.
Wójt Gminy Bojanów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
do spraw ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Nieruchomości i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w administracji samorządowej,
4) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na ww. stanowisku,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość, umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej, w szczególności:
2) Ustawy – Prawo ochrony środowiska.
3) Ustawy – Prawo wodne.
4) Ustawy o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest.
5) Ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego.
6) Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
7) Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
8) Ustawy o ochronie przyrody.
9) Ustawy o samorządzie gminnym.
10) Ustawy o pracownikach samorządowych.
11) komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odporność na stres, prawo jazdy kat. B.
4. Warunki pracy:
1) praca w wymiarze pełnego etatu, praca biurowa związana z obsługą komputera, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony,
3) miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5,
5. Ramowy zakres działań wykonywanych na stanowisku
1) prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla wszystkich rodzajów inwestycji mogących znacząco wpływać na środowisko,
2) współuczestniczenie w sporządzaniu założeń i planów społeczno – gospodarczych oraz
zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej ochrony środowiska, w tym opracowywanie programu usług i rozwoju urządzeń kanalizacyjnych i wysypisk śmieci, opracowywanie założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
3) opracowywanie Programu Ochrony Środowiska i sporządzanie raportów z wykonania tego Programu,
4) prowadzenie gospodarki wodno-ściekowej, w tym współpraca z organami właściwymi do wydawania pozwoleń wodno-prawnych,
5) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,
6) prowadzenie spraw w zakresie ochrony zasobów środowiska, w szczególności:
a) ochrona powietrza, wód i powierzchni ziemi,
b) ochrona przed hałasem i polem elektromagnetycznym,
c) ochrona kopalin,
d) ochrona środowiska przed odpadami,
7) przygotowywanie opinii do decyzji w sprawie eksploatacji złóż kopalin zlokalizowanych na terenie gminy,
8) opiniowanie projektów rekultywacji gruntów,
9) prowadzenie spraw w zakresie przeciwdziałania zanieczyszczeniom środowiska,
10) prowadzenie spraw w zakresie opiniowania lokalizacji inwestycji pod względem szkodliwości dla środowiska,
11) ustalanie opłat za korzystanie ze środowiska wynikające z ustawy Prawo ochrony środowiska,
12) popularyzacja przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska,
13) prowadzenie inwentaryzacji obiektów zawierających azbest na terenie Gminy oraz spraw związanych z usuwaniem azbestu,
14) załatwianie spraw interwencyjnych związanych z korzystaniem ze środowiska,
15) prowadzenie postępowań dotyczących usuwania odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania/magazynowania,
16) prowadzenie spraw z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych,
17) udzielanie dotacji do poniesionych kosztów inwestycji w ochronie środowiska, realizowanych przez osoby fizyczne,
18) dokonywanie systematycznej analizy i oceny stanu środowiska, opracowywanie niezbędnych materiałów i okresowych raportów,
19) prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów
oraz prowadzenie postępowań związanych z wymierzaniem kar za wycinkę drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,
20) ocenianie wniosków dotyczących wycinki drzew i krzewów rosnących na gruntach stanowiących własność Gminy,
21) prowadzenie dokumentacji w sprawie nasadzeń zastępczych.
22) prowadzenie ewidencji pomników przyrody, użytków ekologicznych zespołu przyrodniczo – krajobrazowego, ich ustanawiania i zniesienia,
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia o konkursie,
4) kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających: wykształcenie (np. świadectwo, dyplom ukończenia studiów wyższych), posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomy, zaświadczenia itp.),
5) kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie,
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – stanowiące załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia o konkursie,
9) potwierdzenie zapoznania z klauzulą informacyjną - stanowiące załącznik nr 5 do ogłoszenia o konkursie.
Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys, oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne, podpisane własnoręcznie, należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 – w sekretariacie w godzinach 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Bojanów ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów z dopiskiem nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska w Referacie Inwestycji, Nieruchomości i Środowiska Urzędu Gminy Bojanów w terminie do 2 kwietnia 2024 r.
2) dokumenty aplikacyjne, które zostaną doręczone osobiście po w/w terminie nie zostaną przyjęte. Aplikacje, które wpłyną do urzędu drogą pocztową po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone bez otwierania kopert. W związku z powyższym, do kopert należy wkładać jedynie kopie dokumentów, które są wymienione w ogłoszeniu, gdyż w/w sytuacji grozi to ich utratą.
3) dokumenty aplikacyjne tych osób przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru. Kandydaci, którzy chcieliby odebrać dokumenty złożone w ramach danego naboru powinni to uczynić osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojanów w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru. Jeżeli dokumenty nie zostaną w tym terminie odebrane osobiście – niezwłocznie po tym okresie zostaną zniszczone.
4) dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 15 870 83 26
8. Informacje dodatkowe:
1) zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu ;
2) konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną przez Wójta Gminy Bojanów:
I etap: sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów;
II etap: rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata - o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie;
3) przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego i podjęcia decyzji przez Wójta Gminy Bojanów o zatrudnieniu, nastąpi w ciągu 7 dni po upływie składania ofert;
9. Informacje dotyczące przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym:
1) Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, tel. 15 870 83 26
2) Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez pracodawcę inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 15 870 83 26 wew. 32
3) Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe uzyskane w wyniku odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zatrudnienia wybranego kandydata na stanowisku Kierownika Gminnego Ośrodka Sportu w Bojanowie.
4) Odbiorcy danych osobowych
Członkowie Komisji Rekrutacyjnej.
5) Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym do zatrudnienia, a w przypadku nienawiązania stosunku pracy z tą osobą od dnia zakończenia prac Komisji. Następnie oferty aplikacyjne zgodnie z regulaminem naboru podlegają zwrotowi kandydatowi, którego dotyczą. Zwrot dokumentów aplikacyjnych następuje poprzez odbiór osobisty w terminie określonym w regulaminie naboru a jeśli kandydat ich nie odbierze - podlegają zniszczeniu.
6) Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7) Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody nie będzie wywoływał dla kandydata negatywnych skutków, w szczególności nie będzie miał wpływu na proces i wynik rekrutacji.
…………………………..
ARCHWIALNY |
||
Wytwarzający/Odpowiadający: | Administrator | 2024-03-19 |
Udostępniający: | Administrator | 2024-03-19 |
Liczba odwiedzin: | 0 | |
POWRÓT DO AKTUALNEJ WERSJI |
Nr | Tytuł | Udostępniający | Data |
4 | Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... | Administrator | 2024-07-08 10:09:35 |
3 | Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... | Administrator | 2024-03-19 14:53:50 |
2 | Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... | Administrator | 2024-03-19 14:53:26 |
1 | Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. ochrony ... | Administrator | 2024-03-19 14:53:07 |