Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Gminy Bojanów
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BOJANÓW
o otwartym i konkurencyjnym naborze na stanowisko urzędnicze
ds. planowania przestrzennego w Referacie Gospodarowania
Nieruchomościami Urzędu Gminy Bojanów
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Bojanów z siedzibą ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów
2. Stanowisko: podinspektor ds. planowania przestrzennego
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem :
Wymagania niezbędne:
a) posiada obywatelstwo polskie;
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych,
c) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe:
- wykształcenie wyższe techniczne, kierunek inżynierski, tytuł magistra
- co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
e) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość następujących przepisów prawa:
§ ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
§ ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
§ ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
§ ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
§ ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
b) znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy z programami z pakietu MS Office
c) znajomość aplikacji EMUiA;
d) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole;
e) prawo jazdy kat. B;
f) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność;
g) wysoka kultura osobista,
g) odporność na stres.
4. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku
w zakresie planowania przestrzennego:
1) opracowywanie projektów uchwał w sprawie studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego Gminy,
2) opracowywanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy,
3) prowadzenie rejestrów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy,
4) koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów
planistycznych, w tym ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień do jednostek
uzgadniających i opiniujących, wyłożenia projektów studium i planów do publicznego
wglądu,
5) sporządzanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania
przestrzennego,
6) udostępnianie do wglądu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego Gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
7) sporządzanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego,
8) przygotowywanie materiałów dla Wójta w związku z koniecznością analizowania wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
9) przygotowywanie we współpracy ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych dokumentów do postępowań o udzielenie zamówień publicznych na opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych projektów zagospodarowania terenów,
10) przechowywanie obowiązujących i uchylonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
11) przekazywanie Staroście kopii uchwalonych planów zagospodarowania przestrzennego,
l2) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie ustalania wysokości opłaty planistycznej wynikających z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania
przestrzennego,
13) prowadzenie spraw w zakresie opiniowania projektów prac geologicznych pod kątem
zgodności z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego,
14) współuczestniczenie w sporządzaniu założeń i planów społeczno – gospodarczych oraz zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej ustaleń wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym współuczestniczenie w opracowywaniu programu usług i rozwoju urządzeń kanalizacyjnych oraz opracowywaniu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe.
w zakresie zagospodarowania przestrzennego:
1) prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy
i zagospodarowania terenu,
2) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
3) prowadzenie spraw dotyczących przenoszenia decyzji o warunkach zabudowy
i zagospodarowania terenu na rzecz innej osoby,
4) prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
5) prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego,
6) prowadzenie spraw w zakresie opiniowania w formie postanowień projektów podziału nieruchomości.
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku
a) miejsce pracy – Urząd Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37 – 433 Bojanów;
b) praca w pomieszczeniach biurowych;
c) wymiar czasu pracy 1 etat (8 godzin/doba – 40 godzin/tydzień);
d) narzędzia pracy: komputer, telefon, fax, kserokopiarka, skaner;
e) praca przy monitorze powyżej 4 godzin,
6. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%:
W miesiącu listopadzie 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys - curriculum vitae,
c) kserokopie zaświadczeń, świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych,
h) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
i) kserokopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w § 4 ust. 2 regulaminu.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 28.12.2020 r., do godz. 15.30
Miejsce: wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego w Referacie Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Gminy Bojanów” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojanów , ul. Parkowa 5, I piętro (sekretariat) lub przesłać za pośrednictwem poczty na ww. adres.
8. Informacje dodatkowe
1) Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Brak złożenia wszystkich wymaganych dokumentów eliminuje kandydata z procesu naboru. W przypadku nadania przesyłki listownej decyduje data wpływu do miejsca składania dokumentów.
2) Bliższych informacji udziela: Agnieszka Kobylarz Sekretarz Gminy Bojanów, tel. 15 870 83 26.
3) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Bojanów.
5) Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru nawiązuje się stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony.
6) W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, o których mowa w art. 2 ustawy, umowę o pracę zawiera się na czas określony 6-ciu miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy z miesięcznym wypowiedzeniem. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
ZAŁĄCZNIKI:
ogłoszenie o naborze podinspektor ds. planowania przestrzennego.pdf
załącznik nr 2 do regulaminu kwestionariusz osobowy.docx
załącznik nr 3 do regulaminu oświadczenia kandydata.docx
Wytwarzający/Odpowiadający: | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 |
Udostępniający: | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 |
Liczba odwiedzin: | 2770 |
Nr | Tytuł | Udostępniający | Data |
3 | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. pl... | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 12:22:33 |
2 | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. pl... | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 12:22:10 |
1 | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. pl... | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 12:18:32 |