UWAGA: INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SIWZ

14.00 800x600

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman","serif";}

 

INFORMACJA O OCZYWISTEJ OMYŁCE

ORAZ ZMIANIE TREŚCI SIWZ

 

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.Budowa bieżni okrężnej 4-torowej o dł. 400 m, bieżni prostej 6-torowej o długości 130 m, rzutni do pchnięcia kulą, skoczni do skoku w dal, skoczni do skoku wzwyż, boiska piłkarskiego o wym. 60x100 m, budynku zaplecza w Stanach

 

W nawiązaniu do wprowadzonej w dniu 14.03.2017 r. zmiany nr 2 treści SWIZ Zamawiający - Gmina Bojanów działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2015 r. Dz. U.  poz. 2164 ze zm.) w wyniku oczywistej omyłki w zakresie dokonanej zmiany wyjaśnia co, następuje:

„Załącznik nr 11 do SIWZ tj. STWIORB  rozdział SST B.1.13 pn. Nawierzchnia sportowa poliuretanowa  otrzymuje następujące brzmienie: 

 

1. WSTĘP

 

1.1. Przedmiot ST

 

Przedmiotem niniejszej standardowej specyfikacji technicznej (ST) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót — wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej i podbudowy  związane z wykonaniem zadania budowa kompleksu lekkoatletycznego w miejscowości Stany, gm. Bojanów.

 

1.2. Zakres stosowania ST

 

Specyfikacja Techniczna jest stosowana jako dokument przy realizacji robót wymienionych w pkt. 1.1.

 

1.3. Zakres robót objętych ST

 

Roboty, których dotyczy Specyfikacja techniczna, obejmują wszystkie czynności związane z wykonaniem nawierzchni sportowej poliuretanowej kompleksu lekkoatletycznego

 

1.4. Określenia podstawowe.

 

Określenia podstawowe w niniejszej ST są zgodne z obowiązującymi odpowiednimi normami oraz określeniami podanymi w specyfikacji Wymagania Ogólne.

 

1.5. Ogólne wymagania dotyczące robót.

Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z rysunkami, ST i poleceniami Inżyniera.

 

1.5.1. Wymogi formalne.

Roboty powinny być zlecone przedsiębiorstwu mającemu właściwe doświadczenie w realizacji tego typu robót i gwarantującemu właściwą jakość ich wykonania. Wykonawstwo oraz montaż konstrukcji zgodnie z wymaganiami norm.

 

1.5.2. Warunki organizacyjne.

Przed przystąpieniem do robót wykonawcy oraz nadzór techniczny winny się dokładnie zaznajomić z całością dokumentacji technicznej, oraz z projektem organizacji robót, wykonanym przez Inżyniera robót. Wszelkie ewentualne niejasności w sprawach technicznych należy wyjaśnić z autorami poszczególnych opracowań przed przystąpieniem do robót.

Jakiekolwiek zmiany w dokumentacji technicznej mogą być dokonywane w takcie wykonawstwa, tylko po uzyskaniu akceptacji Inżyniera, a w przypadku zmian dotyczących zasadniczych elementów lub rozwiązań projektowych mogących mieć wpływ na nośność obiektów należy uzyskać dodatkową akceptację projektantów.

Prace malarskie na wysokości należy wykonywać z prawidłowo wykonanych rusztowań lub drabin. Równocześnie, zależnie od stosowanych materiałów, należy zachować odpowiednie środki ostrożności (odzież ochronna, okulary i maski ochronne, wentylacja pomieszczeń, zabezpieczenia p. poż.). Przy pracach malarskich muszą być przestrzegane przepisy p. poż. i BHP.

 

2. MATERIAŁY

 

2.1.        Materiały – wymagania ogólne

 

Wymagania ogólne dla materiałów podano w OST B.0.0 ,,Wymagania ogólne”.

„Nawierzchnia sportowa typu sandwich, grubość 13mm, nieprzepuszczalna dla wody, wykonywana  bezpośrednio na placu budowy na podbudowie asfaltobetonowej, składającą się z dwóch warstw: elastycznego podkładu i warstwy użytkowej. Warstwa nośna składa się z granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Warstwę użytkową stanowi system poliuretanowy będący mieszaniną poliuretanu i EPDM. Powinna spełniać wymogi IAAF.

 

 

2.2. Podbudowa z mieszanki mineralno – asfaltowej

Jest to masa mineralno – bitumiczna o ciągłym uziarnieniu typu beton asfaltowy. Do wytworzenia mieszanek mineralno asfaltowych stosowany jest asfalt: : AC11S , AC16W. Ze względu na zawartość wolnych przestrzeni i wygląd wierzchnich warstw betonu asfaltowego stosuje się układ dwuwarstwowy : warstwa wiążąca gr. 40mm oraz  warstwa ścieralna  gr. 3cm . Parametry zastosowanej mieszanki mineralno – bitumicznej jak i ułożonej warstwy podbudowy powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-S-96025:2000.

Mieszanka mineralno asfaltowa jest układana na dolnych warstwach konstrukcyjnych po uprzednim ich wyrównaniu i odpowiednim przygotowaniu ( oczyszczeniu oraz w razie potrzeby skropieniu lepiszczem bitumicznym: asfaltem upłynnionym, emulsją asfaltową).Podbudowa na której będzie układana mieszanka mineralno – asfaltowa musi być dokładnie oczyszczona.

Układanie mieszanki asfaltowej winno się układać w temperaturze otoczenia powyżej 100C

 

Konstrukcja nawierzchni z podbudową :

- nawierzchnia syntetyczna, poliuretanowa , grubości 13 mm ,

- asfaltobeton AC11S, grubości 3 cm ,

- asfaltobeton AC16W, grubości 4 cm ,

- warstwa wyrównawcza z miału kamiennego fr. 0-4 mm grubości 5 cm

- warstwa nośna z kruszywa kamiennego łamanego fr. 4-31,5 mm grubości 20cm

Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu

 

 

2.3.  Charakterystyka nawierzchni

Nawierzchnia sportowa typu sandwich, grubość 13mm, nieprzepuszczalna dla wody, wykonywana  bezpośrednio na placu budowy na podbudowie asfaltobetonowej, składającą się z dwóch warstw: elastycznego podkładu i warstwy użytkowej. Warstwa nośna składa się z granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Warstwę użytkową stanowi system poliuretanowy będący mieszaniną poliuretanu i EPDM. Powinna spełniać wymogi IAAF.

Kolor nawierzchni czerwony (ceglasty).Nawierzchnia nie może posiadać w swoim składzie komponentów z recyklingu oraz materiałów prefabrykowanych. 

Minimalne wymagania dotyczące parametrów nawierzchni:

Grubość – 13 mm

Twardość - ≥ 40ShA

Wytrzymałość na rozrywanie - ≥ 0,8 MPa

Wydłużenie przy zerwaniu - ≥ 40%

Współczynnik tarcia - podłoże mokre ≥ 0,55

ścieralność - < 0,3 mm

tłumienie siły – 40%

odkształcenie pionowe – max. 2mm

Nawierzchnia powinna być przyjazna dla otoczenia i ludzi korzystających z niej, a zawartość związków chemicznych powinna być nie większa niż opisana w tabeli poniżej:

parametr

wartości  w mg/l

OC - po 48 godzinach

<  10

ołów (Pb)

< 0,01

kadm (Cd)

< 0,001

chrom (Cr)

< 0,01

chrom VI (CrVI)

< 0,01

rtęć (Hg)

< 0,001

cynk (Zn)

1,0

cyna (Sn)

< 0,01

Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni:

-          Aktualna aprobata techniczna ITB lub aktualna rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium, posiadającego akredytację IAAF, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Sports Labs, LaboSport, itp.

-          Aktualny atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub równoważny atest higieniczny.

-          Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię (należy załączyć stosowny dokument w oryginale)

 

 

3. SPRZĘT

 

3.1.Ogólne wymagania dotyczące sprzętu

 

Ogólne wymagania dotyczące sprzętu podano w OST "Wymagania ogólne" pkt 3.

 

2.2. Sprzęt do wykonywania zadania

 

Roboty należy wykonać przy pomocy sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta materiału.

 

4. TRANSPORT

 

4.                 1.Ogólne wymagania dotyczące transportu

 

Ogólne wymagania dotyczące transportu podano w OST "Wymagania ogólne" pkt 3.

 

4.2. Transport i składowanie

 

Środki transportu wykorzystywane przez Wykonawcę mogą być dowolnego rodzaju, powinny być sprawne technicznie i spełniać wymagania techniczne w zakresie BHP oraz przepisów o ruchu drogowym.

 

5. WYKONYWANIE ROBÓT

 

5.                 1.Ogólne zasady wykonania robót

 

Ogólne zasady wykonania robót podano w OST "Wymagania ogólne" pkt 4.

Dla zachowania w procesie realizacji wymaganej jakości mogą być wykonywane tylko przez autoryzowanego (przeszkolonego przez producenta) wykonawcę potwierdzającego swoje kwalifikacje stosownym dokumentem wydanym przez producenta nawierzchni (wykonawca powinien dołączyć stosowny dokument dotyczący przedmiotowego zadania). Doświadczenie w wykonywaniu nawierzchni syntetycznych wykonawca powinien potwierdzić referencjami poświadczającymi wykonanie obiektów o powierzchniach nie mniejszych niż projektowane.

Wykonawca powinien załączyć kartę techniczna oferowanej nawierzchni (potwierdzona przez producenta nawierzchni) lub inne dokumenty określające jednoznacznie jej parametry techniczne (Aprobata lub Rekomendacja ITB) oraz dokumenty zaświadczające możliwość ich wykorzystania (Atest PZH).

Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umowa oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z Dokumentacja Projektowa

ARCHWIALNY

Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2017-03-15 Udostępniający: Agnieszka Kobylarz 2017-03-15 Liczba odwiedzin: 0

POWRÓT DO AKTUALNEJ WERSJI

Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 UWAGA: INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SIWZ Agnieszka Kobylarz 2017-03-15 12:24:17
1 UWAGA: INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SIWZ Agnieszka Kobylarz 2017-03-15 12:21:06