Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Bojanowie w 2016 roku
Gmina Bojanów Załącznik nr 4 do Regulaminu
ul. Parkowa 5
37-433 Bojanów
Bojanów 01.02.2016 r.
PROTOKÓŁ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30.000 euro
1.Opis przedmiotu zamówienia:
„Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Bojanowie w 2016 roku”
2.Wartość zamówienia oszacowano w dniu 29.01.2016 r. na kwotę: 6.425,09 zł. brutto /sześć tysięcy czterysta dwadzieścia pięć złotych 09/100/ co stanowi równowartość 1538.9806 euro (1euro = 4.1749 zł), na podstawie oferty wykonawcy.
3.Zapytanie ofertowe zostało ogłoszone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Bojanowie.
4.W wyznaczonym terminie, oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców (nazwa Wykonawcy, siedziba/miejsce zamieszkania, adres, cena oraz inne istotne elementy ofert)*:
1) Biuro Plus
Lucyna i Adam Koptyra sp. j.
ul. Handlowa 4 b
37-450 Stalowa Wola
Cena brutto oferty: 6.425,67 zł.
2)Resgraph
Spółka z o.o.
ul. Boya-Żeleńskiego 19
35-105 Rzeszów
Cena brutto oferty: 6.848,87 zł,
3)Hurt Papier
Ryszard Cebula sp. j.
35-082 Rzeszów
Cena brutto oferty: 6.444,09 zł,
5.W wyniku analizy ofert przedmiotowe zamówienie zostało udzielone następującemu Wykonawcy (nazwa Wykonawcy, siedziba/miejsce zamieszkania, adres cena oraz inne istotne elementy oferty):
„Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu gminy w Bojanowie w 2016 roku”
Biuro Plus
Lucyna i Adam Koptyra sp. j.
ul. Handlowa 4 b
37-450 Stalowa Wola
Cena brutto oferty: 6.425,67 zł.
6.Zapytanie ofertowe zostało zlecone z góry ustalonemu Wykonawcy, na podstawie § 2 ust. 5 Regulaminu, tj.: nie dotyczy (nazwa Wykonawcy, siedziba/miejsce zamieszkania, adres cena oraz inne istotne elementy oferty) za cenę netto: nie dotyczy,
cenę brutto: nie dotyczy*.
7.Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć środki publiczne w wysokości ok 30.000,00 zł brutto.
8.Uzasadnienie wyboru:
Wybrane oferty, są najkorzystniejsze w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
9.Postępowanie prowadził: Robert Sałęga
ARCHWIALNY |
||
Wytwarzający/Odpowiadający: | Administrator | 2016-02-01 |
Udostępniający: | Administrator | 2016-02-01 |
Liczba odwiedzin: | 5 | |
POWRÓT DO AKTUALNEJ WERSJI |
Nr | Tytuł | Udostępniający | Data |
6 | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy dosta... | Administrator | 2016-02-01 18:24:47 |
5 | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy dosta... | Administrator | 2016-02-01 18:24:38 |
4 | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy dosta... | Administrator | 2016-02-01 18:24:28 |
3 | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy dosta... | Administrator | 2016-02-01 18:24:16 |
2 | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy dosta... | Administrator | 2016-02-01 18:17:09 |