Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych segregowanych z gospodarstw domowych z terenu gminy Bojanów

Bojanów: Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych segregowanych z gospodarstw domowych z terenu gminy Bojanów.

Numer ogłoszenia: 392858 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Bojanowie , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8708326, 668048683.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych segregowanych z gospodarstw domowych z terenu gminy Bojanów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych segregowanych - u źródła z gospodarstw domowych, z terenu gminy Bojanów w roku 2012. Na terenie gminy liczącej 7578 mieszkańców znajduje się 1534 gospodarstwa domowe. Na dzień ogłoszenia przetargu umowy na wywóz i utylizację odpadów podpisało z Gminnym Zakładem Usług Komunalnych w Bojanowie 1328 gospodarstw domowych. Ilość obsługiwanych gospodarstw może ulec zmianie. Odpady komunalne w gospodarstwach domowych gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 l z tworzywa sztucznego (HDPE), będących własnością gminy Bojanów, przystosowanych do odbioru odpadów przez samochody specjalistyczne. Dodatkowe ilości odpadów komunalnych, nie mieszczące się w pojemnikach gromadzone będą w oznakowanych plastikowych workach, pojemności 120 l koloru czarnego, dostarczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę w niezbędnych ilościach. W ciągu 11 miesięcy 2011 roku wywieziono 110 szt. czarnych worków z terenu całej gminy. Odpady będą segregowane przez mieszkańców na papier, szkło, plastik. Wywóz w/w surowców wtórnych nie jest przedmiotem przetargu. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów komunalnych - jeden raz w miesiącu. Zamawiający może zamówić dodatkowe wywozy odpadów w zależności od potrzeb..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

siwz gospodarstwa 2012.doc

zalacznik_nr_1_do_siwz.doc

zalacznik _nr_2_3 do siwz.doc

zalacznik_nr4_do_siwz.doc


 

 

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dla zadania: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów

Bojanów, 24.10.2011r.

ZPB. 271.10.2011

 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 Dotyczy postępowania przetargowego – Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1   ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. zwanej dalej Pzp) Zamawiający – Gmina Bojanów informuje, iż w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

OFERTA Nr 1

Nadsański Bank Spółdzielczy

Ul. Okulickiego 56 C

37 – 450 Stalowa Wola

UZASADNIENIE:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za najniższą cenę tj. 300.086,15 zł, przy spełnieniu wszystkich wymaganych warunków udziału w postępowaniu. W wyniku indywidualnej oceny ofert uzyskał najwyższą ilość punków w kryterium oceny ofert.

WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY ORAZ STRESZCZENIE OCENY
I PORÓWNANIA OFERT
:

Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena(zł brutto) Liczba pkt.
w kryterium cena 100%
Łączna punktacja
1. Nadsański Bank SpółdzielczyUl. Okulickiego 56 C37 – 450 Stalowa Wola 300.086,15 100% 100

INFORMACJA O OFERTACH ODRZUCONYCH:

Zamawiający nie odrzucił w postępowaniu żadnej oferty.

 

INFORMACJA O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH:

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.

INFORMACJA O TERMINIE, PO KTÓREGO UPŁYWIE MOŻE BYĆ ZAWARTA UMOWA
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego może być zawarta po terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.)

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w postępowaniu o udzielenie zamównienia publicznego pod nazwą Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Bojanów

Numer ogłoszenia: 341236 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 269885 - 2011 data 13.10.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, fax. 015 8708326.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1.
    W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,60 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów..
    W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów..

    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
    W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane o kredycie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,60 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów. Kwota kredytu 1.041.146,60 uruchamiana w jednej transzy : I transza płatna w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w kwocie 1.041.146,60 zł Okres karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2012 r. Okres spłaty kredytu 7 lat Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 31.03.2012 r. do 31.12.2018 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów) Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłat rat kapitału kredytu tj. kwartalnie począwszy od 31.03.2012r. do 31.12.2018r. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych skorygowanej o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego i stałej marży banku w stosunku rocznym przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy, również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się miesiąc poprzedzający dzień zaciągnięcia pierwszej transzy kredytu. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć średnią stawkę bazową WIBOR 1M za miesiąc wrzesień br. wynoszącą 4,65 %, stałą marżę banku oraz planowany harmonogram spłat kapitału. Naliczanie odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach 2012 - 2018: rok 2012 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2013 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2014 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2015 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2016 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2017 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2018 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: prowizji przygotowawczej prowizji od przyznanego kredytu prowizji od wcześniejszej spłaty prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość: wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości transz spłaty kredytu, (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz, ze nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych...
    W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane o kredycie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów. Kwota kredytu 1.041.146,00 uruchamiana w jednej transzy : I transza płatna w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w kwocie 1.041.146,00 zł Okres karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2012 r. Okres spłaty kredytu 7 lat Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 31.03.2012 r. do 31.12.2018 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów) Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłat rat kapitału kredytu tj. kwartalnie począwszy od 31.03.2012r. do 31.12.2018r. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych skorygowanej o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego i stałej marży banku w stosunku rocznym przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy, również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się miesiąc poprzedzający dzień zaciągnięcia pierwszej transzy kredytu. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć średnią stawkę bazową WIBOR 1M za miesiąc wrzesień br. wynoszącą 4,65 %, stałą marżę banku oraz planowany harmonogram spłat kapitału. Naliczanie odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach 2012 - 2018: rok 2012 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2013 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2014 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2015 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2016 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2017 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.183,75) rok 2018 kwota 148.736,00 (4 rat po 37.184,00) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: prowizji przygotowawczej prowizji od przyznanego kredytu prowizji od wcześniejszej spłaty prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość: wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości transz spłaty kredytu, (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz, ze nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych...

    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
    W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37 - 433 Bojanów Sekretariat..
    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37 - 433 Bojanów Sekretariat..

siwz gmina bojanow.doc

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego dla Gminy Bojanów

Bojanów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,60 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów
Numer ogłoszenia: 269885 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, faks 015 8708326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,60 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane o kredycie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.041.146,60 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gmin Bojanów. Kwota kredytu 1.041.146,60 uruchamiana w jednej transzy : I transza płatna w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w kwocie 1.041.146,60 zł Okres karencji w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2012 r. Okres spłaty kredytu 7 lat Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych od 31.03.2012 r. do 31.12.2018 r. (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów) Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłat rat kapitału kredytu tj. kwartalnie począwszy od 31.03.2012r. do 31.12.2018r. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych skorygowanej o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego i stałej marży banku w stosunku rocznym przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy, również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się miesiąc poprzedzający dzień zaciągnięcia pierwszej transzy kredytu. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć średnią stawkę bazową WIBOR 1M za miesiąc wrzesień br. wynoszącą 4,65 %, stałą marżę banku oraz planowany harmonogram spłat kapitału. Naliczanie odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. Planowany harmonogram spłat kredytu w latach 2012 - 2018: rok 2012 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2013 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2014 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2015 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2016 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2017 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) rok 2018 kwota 148.735,00 (4 rat po 37.138,75) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Bank nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: prowizji przygotowawczej prowizji od przyznanego kredytu prowizji od wcześniejszej spłaty prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Bank nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość: wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości transz spłaty kredytu, (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz, ze nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami) dla banków utworzonych przed 1998 dokument równoważny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37 - 433 Bojanów pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37 - 433 Bojanów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: niezaswiadczenie o powolanie wojta.pdfsiwz wykonanie_budzetu_za_2009_rok.docwykaz jednostek.pdfuchwaa w sprawie spaty kredytu dugoterminowego.pdfuchwaa o moliwoci spaty kredytu.pdfuchwala o powolanie skarbnika.pdfuchwala budzetowa gminy bojanow na 2011.docsprawozdanie_roczne 2010.docregon.prb-z.pdfrb-nds kwartalne sprawozdania.pdfrb-28s.pdfrb-27s.pdfdfgmina bojanw.doc

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania pn. Remont drogi gminnej nr 101165R Maziarnia-Zalesie w miejscowości Maziarnia na odcinku od km 2+430 do km 4+420 o długości 1990m w ramach usuwania szkód popowodziowych

ZPB. 271.9.2011

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania przetargowego – Bojanów: Remont drogi gminnej nr 101165R Maziarnia - Zalesie w miejscowości Maziarnia na odcinku od km 2+430 do km 4+420 o długości 1990m w ramach usuwania szkód popowodziowych

Działając na podstawie art. 92 ust. 1   ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. zwanej dalej Pzp) Zamawiający – Gmina Bojanów informuje, iż w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

OFERTA Nr 3

Marian Wojtas

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

„DROKAM – PIASECZNO”

Piaseczno 84/21 – 26

27 – 670 Łoniów

 

UZASADNIENIE:

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za najniższą cenę tj. 448.312,71 brutto miesięcznie, przy spełnieniu wszystkich wymaganych warunków udziału w postępowaniu. W wyniku indywidualnej oceny ofert uzyskał najwyższą ilość punków w kryterium oceny ofert.

 

WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY ORAZ STRESZCZENIE OCENY
I PORÓWNANIA OFERT
:

5.

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

Ul. Kolejowa 28

05 – 300 Mińsk Mazowiecki

586.465,82

76,44%

6.

Przedsiębiorstwo „MOLTER” Sp. z o.o.

Rudna Mała 47B

36 – 060 Głogów Małopolski

546.352,56

82,06%

ogoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty internet.doc