Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Finansów Urzędu Gminy Bojanów
Bojanów, dnia 15.12.2020 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY BOJANÓW
o otwartym i konkurencyjnym naborze na stanowisko urzędnicze
ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Finansów Urzędu Gminy Bojanów
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Bojanów z siedzibą ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów
2. Stanowisko: podinspektor ds. podatków i opłat lokalnych
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem :
Wymagania niezbędne:
a) posiada obywatelstwo polskie;
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych,
c) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym
- co najmniej dwuletni staż pracy w administracji publicznej,
e) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość następujących przepisów prawa:
ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym,
ustawy z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
b) znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy
z programami z pakietu MS Office
c) znajomość systemów księgowych: POGRUN - system rejestracji i naliczania podatków oraz WIP - system windykacji opłat i podatków, firmy RADIX
d) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole;
e) prawo jazdy kat. B;
f) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność;
g) wysoka kultura osobista,
g) odporność na stres.
4. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji podatków (w rozumieniu ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym), w tym w szczególności:
a) księgowanie na kontach poszczególnych podatników wpłat z tytułu podatku
od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego, podatku od środków transportowych,
b) analiza kont podatników,
c) dokonywanie zwrotów nadpłat w podatkach,
2) sporządzanie sprawozdań w zakresie wynikającym z przepisów w ramach realizowanych
zadań,
3) rozliczanie i przekazywanie do Izby Rolniczej odpisu od uzyskanych wpływów z tytułu podatku rolnego (i odsetek za zwłokę w zapłacie tego podatku) pobranego na obszarze Gminy,
4) prowadzenie windykacji niezapłaconych należności z tytułu dochodów budżetu Gminy,
w szczególności:
a) sporządzanie wezwań do zapłaty,
b) sporządzanie upomnień,
c) sporządzanie tytułów wykonawczych,
5) prowadzenie ewidencji i aktualizacja tytułów wykonawczych,
6) prowadzenie spraw oraz rozpatrywanie skarg, zażaleń, odwołań w sprawach
podatkowych, w tym przygotowywanie akt i stanowiska organu podatkowego oraz wysyłanie
akt do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,
7) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń o niezaleganiu lub
stwierdzających stan zaległości,
8) rozliczanie inkasentów z pobranego podatku od nieruchomości, podatku rolnego
i podatku leśnego w okresach raty podatku,
9) przekazywanie należności z tytułu kosztów egzekucyjnych i opłat komorniczych,
10) wydawanie postanowień dotyczących stanowiska wierzyciela w sprawie zwolnienia
z egzekucji,
11) wydawanie postanowień dotyczących stanowiska wierzyciela w sprawie wstrzymania
czynności egzekucyjnej,
12) sporządzanie decyzji o umorzeniu z urzędu,
13) sporządzanie wniosków do innych organów w celu ustalenia źródła majątku,,
14) inwentaryzacja sald kont podatkowych w sposób i w terminach określonych odrębnymi
przepisami.
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku
a) miejsce pracy – Urząd Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37 – 433 Bojanów;
b) praca w pomieszczeniach biurowych;
c) wymiar czasu pracy 1 etat (8 godzin/doba – 40 godzin/tydzień);
d) narzędzia pracy: komputer, telefon, fax, kserokopiarka, skaner;
e) praca przy monitorze powyżej 4 godzin,
6. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%:
W miesiącu listopadzie 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys - curriculum vitae,
c) kserokopie zaświadczeń, świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych,
h) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
i) kserokopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w § 4 ust. 2 regulaminu.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do dnia 28.12.2020 r., do godz. 15.30
Miejsce: wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Finansów Urzędu Gminy Bojanów” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bojanów , ul. Parkowa 5, I piętro (sekretariat) lub przesłać za pośrednictwem poczty na ww. adres.
8. Informacje dodatkowe
1) Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Brak złożenia wszystkich wymaganych dokumentów eliminuje kandydata z procesu naboru. W przypadku nadania przesyłki listownej decyduje data wpływu do miejsca składania dokumentów.
2) Bliższych informacji udziela: Agnieszka Kobylarz Sekretarz Gminy Bojanów,
tel. 15 870 83 26.
3) Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Bojanów.
5) Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru nawiązuje się stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością nawiązania umowy na czas nieokreślony.
6) W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, o których mowa w art. 2 ustawy, umowę o pracę zawiera się na czas określony 6-ciu miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy z miesięcznym wypowiedzeniem. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
ZAŁĄCZNIKI:
ogłoszenie o naborze podinspektor ds. podatków i opat lokalnych.pdf
załącznik nr 2 do regulaminu kwestionariusz osobowy.docx
załącznik nr 3 do regulaminu oświadczenia kandydata.docx
ARCHWIALNY |
||
Wytwarzający/Odpowiadający: | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 |
Udostępniający: | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 |
Liczba odwiedzin: | 0 | |
POWRÓT DO AKTUALNEJ WERSJI |
Nr | Tytuł | Udostępniający | Data |
2 | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. po... | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 12:30:21 |
1 | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. pl... | Agnieszka Kobylarz | 2020-12-15 12:29:52 |