Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawy pn. Zakup i dostawa sprzetu do obsługi kanalizacji sanitarnej Gminy Bojanów oraz oczyszczalni scieków w msc. Stany

Bojanów: Zakup i dostawa sprzętu do obsługi kanalizacji sanitarnej gminy Bojanów oraz gminnej oczyszczalni ścieków w msc. Stany

Numer ogłoszenia: 308360 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, faks 015 8708326.

    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu do obsługi kanalizacji sanitarnej gminy Bojanów oraz gminnej oczyszczalni ścieków w msc. Stany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu do obsługi kanalizacji sanitarnej Gminy Bojanów oraz gminnej oczyszczalni ścieków w msc. Stany W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi oraz eksploatacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące części : 1. Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem - szt. 1 2. Zakup i dostawa samochodu asenizacyjnego - szt. 1 Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.26.00.00-3, 34.14.44.10-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone referencjami, (dot. 1 i 2 części zamówienia) 2. udzielą gwarancji na zaoferowany sprzęt - min. 24 miesięcy (dot. 1 i 2 części zamówienia) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie -konsorcjum: a) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; f) w miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( w skrócie u.p.z.p.) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw sporządzony wg wzoru stanowiącego (wzór załącznik nr 3 do SIWZ ), wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w rozdziale III SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a. Dokumentację techniczną opisującą przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem wszystkich warunków podanych przez Zamawiającego, która swym zakresem umożliwi Zamawiającemu stwierdzenie, iż oferowany sprzęt spełnia wymagania i parametry techniczne określone w rozdziale III SIWZ (np. karty katalogowe sprzętu). Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowania oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup i dostawa sprzętu do obsługi kanalizacji sanitarnej Gminy Bojanów oraz gminnej oczyszczalni ścieków w msc. Stany jest realizowany w ramach projektu pn. Projekt kanalizacji sanitarnej gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów wraz z gminną oczyszczalnią ścieków w miejscowości Stany współfinansowanego przez Unię Europejską z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem.

    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne koparko-ładowarki 1. Silnik : turbo diesel o mocy nie mniejszej niż 100 KM, 8- zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy: 2. Przeniesienie napędu: Skrzynia biegów i mosty wyprodukowane przez jednego producenta. Napęd na obie osie 4 x 4 x 4, równe koła, 4 koła skrętne, psi chód. Skrzynia biegów typu Full Powershift (możliwość przełączania biegów pod obciążeniem) 4 biegi do przodu i 4 do tyłu, możliwość rozłączania napędów (napęd na tylną bądź obie osie). Mosty z dyferencjałami zapobiegającymi poślizgom kół. Most tylny sztywny, przedni wahliwy o kącie minimum 16 stopni. 3. Układ hydrauliczny: Pompa zębata, podwójna o wysokiej wydajności, ciśnienie pracy sekcji głównej nie mniejsze niż 20 MPa. 4. Układ ładowarkowy: Minimalna wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej 3,20 m, Łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa dzielona z zębami i widłami do palet, o pojemności łyżki minimum 1,1 m3, udźwig minimum 3000 kg. System automatycznego powrotu łyżki do pozycji ładowania. Sterowanie łyżki ładowarkowej za pomocą jednej dźwigni tj. joysticka. 5. Układ koparkowy: Głębokość kopania min 5,60 m. Szerokość łyżki koparkowej 0,6m. Ramię teleskopowe. Mechaniczny system przesuwu ramienia kopiącego min. 1 m. Udźwig na wsuniętym ramieniu min. 1500 kg. 6. Kabina: Spełniająca normy ROPS/FOPS, obrotowy fotel operatora, ogrzewanie, wycieraczki i spryskiwacze przedniej oraz tylnej szyby, możliwość wsiadania oraz wysiadania na obie strony koparko-ładowarki, dodatkowo kabina musi posiadać min 2 lusterka wsteczne, światła drogowe, kierunkowskazy, światło ostrzegawcze (kogut), a także oświetlenie robocze z przodu i tyłu koparko-ładowarki, regulowana kolumna kierownicy. 7. Wyposażenie dodatkowe: Sygnał cofania Przednie i tylne błotniki. Światła drogowe Kierunkowskazy Światła ostrzegawcze - kogut Oświetlenie robocze z przodu i tyłu koparko-ładowarki Certyfikat CE. Instrukcja operatora w języku polskim oraz katalog części zamiennych. Zestaw kluczy i narzędzi, gaśnica oraz trójkąt odblaskowy 8. Osprzęt koparko-ładowarki Łyżka koparkowa o szer. min. 350 mm. Łyżka do skarpowania o szer. min. 1500 mm. Instalacja hydrauliczna do zasilania narzędzi hydraulicznych np. pod młot hydrauliczny. Pług odśnieżny mocowany na wysięgniku ładowarkowym o szer. min. 2800 mm. 9. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Maszyna fabrycznie nowa wyprodukowana w 2009 roku na równych kołach z tyłu i z przodu 28 cali opony z bieżnikiem dwukierunkowym. Koparko-ładowarka powinna posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty oraz że jest dopuszczony do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej. Koparko-ładowarka powinna spełniać wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym. Koparko-ładowarka będzie dostarczona do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta lub producentem oferowanego sprzętu, 10. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Wykonawca zabezpiecza serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz posiada sieć punktów serwisowych na terenie naszego kraju, najbliższy nie dalej niż 50 km. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy. Reakcja serwisu w okresie gwarancji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, a w razie awarii, której naprawa będzie przewidywana na okres dłuższy niż 7 dni Wykonawca zapewni nieodpłatnie zamienny sprzęt o podobnych parametrach. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu..
    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa samochodu asenizacyjnego.
    * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne samochodu asenizacyjnego Samochód fabrycznie nowy - rok produkcji nadwozia i urządzeń 2009. 1. Podwozie dwuosiowe - dopuszczalna masa całkowita - max 18 000 kg, - silnik diesel o mocy min 170 KM, pojemności max 4 300 cm3 spełniający wymogi normy emisji spalin min. EURO 4 - skrzynia biegów mechaniczna, - ogranicznik prędkości 90 km/h, - kabina krótka, podnoszona hydraulicznie z oknem w tylnej ścianie, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - kolumna kierownicza regulowana dwupłaszczyznowo, - układ hamulcowy pneumatyczny, dwuobwodowy z ABS i korektorem siły hamowania, - zbiornik paliwa o pojemności min. 125 l, - tachograf cyfrowy, - lusterka wsteczne podgrzewane, - boczne osłony przeciwrowerowe oraz tylna belka przeciwwjazdowa, 2. Nadwozie asenizacyjne kontenerowe: Całkowita pojemność zbiornika - od 4500 litrów do 5000 litrów Zbiornik wraz z ramą przystosowany do wciągnięcia na samochód z systemem hakowym współpracującym z kontenerami typ KP-7 Beczka wyposażona w urządzenia wskazujące poziom cieczy w zbiorniku Nadwozie wyposażone w kompresor o wydajności, nie mniejszej niż 4200 l/min Armatura zbiornika z podwójnym zabezpieczeniem kompresora przed zalaniem Głębokość zasysania - nie mniej niż 5 metrów Czas napełniania - nie więcej niż 5 minut Nadwozie wyposażone w wąż ssąco/spustowy z koszem (do fekaliów) o długości, co najmniej 6 m Nadwozie wyposażone, w co najmniej jedną zasuwę spustowa sterowaną ręcznie o średnicy minimum 4 cale, umieszczoną na tylnej dennicy Na tylnej dennicy wykonany właz rewizyjny o średnicy, co najmniej 900 mm Napęd urządzeń nadwozia asenizacyjnego - hydrauliczny Nadwozie przystosowane do szybkiego podłączenia urządzeń, za pośrednictwem szybkozłączy do hydrauliki urządzenia hakowego Wraz z nadwoziem Wykonawca winien dostarczyć komplet dokumentów do eksploatacji nadwozia. Wraz z dostawą, zamówienie obejmuje wszelkie prace adaptacyjne (wyprowadzenie hydrauliki, dobór pompy hydraulicznej) przy samochodzie hakowym zamawiającego, z którym będzie współpracowało nadwozie asenizacyjne 3. Gwarancja i serwis gwarancyjny Wykonawca zabezpiecza serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz posiada sieć punktów serwisowych na terenie naszego kraju, najbliższy nie dalej niż 200 km. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesięcy. Reakcja serwisu w okresie gwarancji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, a w razie awarii, której naprawa będzie przewidywana na okres dłuższy niż 7 dni Wykonawca zapewni nieodpłatnie zamienny sprzęt o podobnych parametrach. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu..
    * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.10-5.
    * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    * 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

Załączniki:

WZOR_UMOWY_07.09.09.doc

wykaz_dostaw.doc

o_wiadczenie_do_oferty.doc

formularz_oferty.doc

SIWZ_07.09.2009.doc


Wytwarzający/Odpowiadający: Agnieszka Kobylarz 2009-09-07
Udostępniający: Administrator 2012-04-05
Liczba odwiedzin: 3614
Pokaż rejestr zmian
Nr Tytuł Udostępniający Data
2 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawy pn. Zakup... Marcin 2012-04-05 10:13:46
1 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawy pn. Zakup... Agnieszka Kobylarz 2009-09-08 10:05:48